Zi: octombrie 15, 2014

Oamenii gândesc, simt și trăiesc diferit

Publicat pe Actualizat pe

und1S-a întâmplat ca și când aveam nevoie de un caz concret pentru exemplificare. 🙂 Am scris ieri, aici, despre faptul că înțelegerea (alături de liniște) are darul de a întări sistemul imunitar, de a păstra omul mai întreg la minte, la trup și la suflet. Și un cititor anonim, foarte supărat că mi-am permis să afirm așa ceva, a comentat aproape decent în subsolul articolului. I-am răspuns ca oricărui alt vizitator de pe blog. Liniștea mea l-a enervat și mai tare. Faptul că aveam părerea proprie și nu părerea lui l-a scos din minți. A comentat din nou întețindu-și furia din exprimare. I-am răspuns cu argumente, deși articolul însuși era unul bazat pe argumentele unui experiment de cercetare medicală care a durat mai bine de 25 de ani. Bun, rău, a fost și este un experiment reușit, cu rezultate concrete. Omul s-a enervat atât de tare, încât și-a descărcat toată frustrarea interioară care-l măcina aparent din cauza articolului meu. Citește în continuare »