Zi: Octombrie 29, 2014

Învață FĂCÂND, nu doar ascultând, citind (Video)

Publicat pe Actualizat pe

doingViața nu e despre a face bani. Nu e despre a ajunge neapărat în vârful piramidei sociale. Nu e despre a ne umple de diplome. E, în primul rând, despre a trăi. A trăi înseamnă a te întreba despre tine câte ceva în fiecare zi. E despre a te bucura în fiecare dimineață că ești ok. E despre a face, cu toate riscurile, ceea ce simți cu adevărat că-ți place. Compromisurile se transformă în greutăți, în presiuni, în tensiuni… A face ceea ce-ți place, a învăța din încercări, a trece prin eșecuri ca prin niște lecții reprezintă succesul personal în absolut orice domeniu al vieții. Dacă tratăm necazurile doar ca pe niște fatalități, ca pe niște capete de drum, exact asta vom găsi în viață, ne vom bloca, vom da vina pe diverse și, la final, ne vom spune: „dacă făceam eu așa atunci… ce bine era!”. Citește în continuare »

Maria (foto)

Publicat pe Actualizat pe

m1O fetiță care locuiește cu mămica ei în comunitatea din Valea Screzii, am povestit pe-ndelete aici.

Inițial, se rușina când o fotografiam. Până când m-am apropiat de ea și i-am spus că îi fac poze pentru că e frumoasă, ăsta e singurul motiv. Și gata, ne-am împrietenit. 🙂 Dacă m-am împrietenit cu ea, normal că au mai apărut și alți copii, să ne jucăm împreună. Data viitoare o s-o facem mai pe îndelete. 🙂

Dacă vrei să vii și să-i cunoști pe copii, o poți face oricând. Noi mergem în grupuri de câte 10 persoane, ca să-i putem bucura pe cât mai mulți. 🙂 Citește în continuare »