Zi: august 28, 2013

Mulțam fain, doctore!

Publicat pe Actualizat pe

motivationalDoctorul Badiu (e doctor pe bune, nu ca mine – în radio 🙂 ) mi-e unul dintre cei mai buni prieteni. Un tip extraordinar! Cel mai pozitiv om pe care l-am cunoscut vreodată în mod personal! Nu l-am auzit nicicând vorbind pe cineva de rău. Glumește foarte mult, e plin de bancuri și de întâmplări haioase adevărate. Face minuni cu viața lui, cu viața animalelor și cu viața celor din jur. Lumea îi este frumoasă pentru că el însuși alege să o vadă astfel. Nu forțat; natural. M-am întrebat mereu cum poate fi în permanență pozitiv, iubitor, înțelept, altruist… Nu mi-a zis niciodată: „fă așa, că așa e bine!”. Când apreciam ceva la el, îmi spunea simplu: „Și tu poți. Încearcă să vezi dacă ți se potrivește”. A trebuit să treacă mult timp până ce am hotărât să încerc. Sunt un optimist incurabil dintotdeauna; am avut mereu visuri în care am crezut și ele s-au împlinit. Dar, Citește în continuare »

Minune: a devenit proaspătă virgină! :)

Publicat pe Actualizat pe

Eu știam că întâi ești virgină, iar apoi nu mai ești. Prin procedee naturiste/naturale, nu-i complicat. După care… să înțeleg că poți să fii din nou fără să te atingă nimeni cu un ac și-o ață??? Băieții ăștia de la Gazeta Sporturilor online spun că da. Ori sunt niște copii care încă n-au văzut material de clientă decât pe net și nu știu cum merg lucrurile, ori sunt niște copii care au trecut abia în clasa a doua (a trenului) și încă nu știu să scrie, ori sunt eu copil și mama de-astea nu-mi povestește. 🙂 Fosta mare tenismenă Virginia Ruzici a devenit, de astăzi, Virgina. Greu tre’ să fie pentru soțul ei!… 🙂

Și ce-mi plac comediile cotidiene din viața mea!

ruzici