Zi: august 6, 2013

Domnișoara învățătoare?

Publicat pe

Gândesc puțin retrospectiv… Fata îmi inspiră aerul unei învățătoare cu ochelari ocazionali. N-am avut și eu parte de o astfel de îndrumătoare în viață când abia pășeam în școala generală… Să mă fi învățat alfabetul, adunarea și înmulțirea… desenul și lucrul manual… să mă fi învățat să fotografiez încă din clasa întâi… 🙂

Romania rulz!

Publicat pe

roAșa, ca fapt divers… Pe teritoriul UE au fost delimitate 9 regiuni biogeografice, 11 în toată Europa. Dintre țările membre sau candidate la statutul de membru UE, România deține cea mai relevantă diversitate biogeografică! Țara asta despre care de atâtea ori zicem: „frumoasă, păcat că-i locuită!”. 5 regiuni din setul de 9 se regăsesc pe teritoriul României: continentală, alpină, panonică, pontică şi stepică. Nicăieri în altă parte în Uniunea Europeană nu mai există așa ceva. Știați? Eu nu știam, dar am aflat de la o puștoaică de 17 ani. Gândește atât de frumos, încât mă bucur că trăiesc în România! O fi la modă să vorbești urât despre țara asta, dar eu nu pot.