Hai să ne râdem!

Publicat pe

bicicletaȘtiți că eu nu prea postez bancuri pe-aici. Dar ăsta mi-a plăcut, mi-a readus un zâmbet laaarg pe buze și zic să-l mai spun și altora, că-i weekend și avem timp inclusiv de bancuri.

Dacă nu-l știați, bucurați-vă acum de el! Dacă îl știați, mai râdeți o dată! 🙂

Mama gravidă își întreabă copilul de 5 anișori:

– Pui, ce vrei să îți aducă barza, un frățior sau o surioară?

– Mami, dacă nu te doare prea tare păsărica, aș dori să-mi aducă o bicicletă.

Mi-am și imaginat-o pe săraca femeie. Să nască o bicicletă de-aia cu roți laterale, susținătoare, că na, e mic puiul! Până învață să meargă… Și ghidonul… când mă gândesc la ghidon… Gata, că imaginația nu mă mai ascultă și o ia razna! :))

6 gânduri despre „Hai să ne râdem!

    geanina a spus:
    august 3, 2013 la 1:14 pm

    🙂
    Pai ce nu face mami pentru puiul ei! Ar putea apela la cezariana….asta ca sa nu o mai ia razna imaginatia ta!;)

    drstoica a răspuns:
    august 3, 2013 la 1:30 pm

    Ah, Geanina, ce mă bucur că ai zis-o tu!!! Mă gândeam că dacă mai amintesc și de cezariană pentru o bicicletă, sar fetele cu palmele pe mine. 🙂

    geanina a spus:
    august 3, 2013 la 3:11 pm

    Faza e ca nu stim ce sex are copilul. Daca nu-i place culoarea bicicletei! 🙂
    Imaginatia ta ce zice?

    drstoica a răspuns:
    august 3, 2013 la 3:15 pm

    Să-i facă mamița două biciclete gemene? Una roz și alta albastră? :))

    Costel a spus:
    august 3, 2013 la 10:27 pm

    Nu cred ca sint probleme. Barza le aduce preambalate si le monteaza dupa instructiuni.

    drstoica a răspuns:
    august 4, 2013 la 12:02 pm

    @Costel: Bine, dar te costă mai mult când faci comandă așa mare. 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!