Zi: februarie 17, 2014

The Wolf of Wall Street. Marele favorit la Oscarul din 2014

Publicat pe

wows-posterMi-a luat vreo 10 minute să mă pot ridica de pe scaun, înapoi la viața mea, după ce s-a terminat filmul ăsta. Are 3 ore. Lungi. Dar cu atâtea bile albe, încât nu te poți opri să-l vezi nici de îți plătește Scorsese biletul ca să ieși din sală. 🙂

Dacă Leonardo DiCaprio nu ia Oscarul pentru rolul principal din „The Wolf of Wall Street”, nu-l mai ia niciodată. Face unul dintre cele mai complexe personaje pe care le-am văzut vreodată într-un film. Și mă cam uit la filme. 🙂 L-am apreciat în Inception, și mai mult în Shutter Island, în Revolutionary Road, în The Aviator, dar în povestea asta e de-a dreptul genial! Am revăzut apoi niște secvențe pentru că voiam să-mi explic cum de a reușit să se metamorfozeze în halul ăla. Cât i-o fi luat să devină Jordan Belfort. Trece prin toate stările posibile. E timid, cu față de tocilar, e rușinat sau în culmea fericirii, e fericit în zece feluri posibile, e drogat cum n-am mai văzut vreun drogat în alt film, e paralizat și plin de spaimă, e arogant și plin de replici, e repezit și plin de aere, e îndrăgostit lulea și încrezător în forțele proprii, e maxim de motivațional pentru cei din jur și resemnat cu ce nu se aștepta niciodată să i se întâmple… Nu știu cum l-am mai văzut, dar cred că nu a ratat nicio stare. Citește în continuare »

Vă invit la ceva bun! Workshop :)

Publicat pe

hipnozaNiște buni prieteni mi-au propus ceva ce am acceptat aproape imediat. Și pentru că intrarea e liberă, deci nu-mi fac reclamă cu scop financiar 🙂 , zic să postez și pe blog invitația la un ceai… interesant.

Mi-ar face plăcere ca, miercuri seara, de la 7, să discutăm, față-n față, despre aceste instrumente extraordinare de gestionare a stresului, a emoțiilor, a durerii și a vieții cotidiene, cu tot ceea ce implică ea. E vorba de hipnoză, imagerie mentală, visare lucidă. Nu particip prea des la astfel de întâlniri, fiindcă acolo unde intrarea e liberă, oamenii nu pun preț pe ceea ce se întâmplă. Iar aici mi-aș dori să vină cei curioși în mod pozitiv vizavi de dezvoltarea personală, cei interesați să experimenteze niște tehnici concrete, cei ce vor să schimbăm păreri. Pe cei care se gândesc la „hai să văd ce-o mai fi și tâmpenia asta”, îi rog, cu tot respectul, să rămână acasă. Nu-i va ajuta cu nimic. Și nici pe mine. 🙂 Citește în continuare »