Zi: februarie 4, 2014

Californication 5-6. Dat în mă-sa! :)

Publicat pe Actualizat pe

Californication_Season_6_-_CustomDupă primele 4 sezoane, am zis: ăsta e cel mai tare serial pe care l-am văzut vreodată!!! Apoi, am luat o pauză, iar producătorii au tot apărut cu serii noi. Așa că, nopțile trecute, m-am pus un pic pe vizionat. 🙂 Sezoanele 5 și 6. 24 de episoade. 720 de minute. 🙂 Un Hank Moody mai prăpăstios ca niciodată. Alcool, droguri și obscen în cantități exagerate. Un film sexual până la nori și înapoi. O depravare dusă la extrem. Cei mai slabi de înger s-ar cruci și-ar zice: până unde poate merge decăderea umană? Și sunt de acord că s-au aglomerat în acest story-movie parcă mult prea multe chestii demente, greu de acceptat că nu rămân în conștiința privitorului decât ca niște scene de film. Și nu, nu rămân! Citește în continuare »