Zi: martie 19, 2014

Test haios despre paradoxuri

Publicat pe

funny-testÎn dreapta, e o poză la vederea căreia eu am zâmbit larg. Acum, nu știu dacă tu rezonezi cu asta. 🙂

Apoi, în testul video de mai jos sunt 5 întrebări despre tine. Crezi că poți răspunde la ele? Sunt foarte curios, fiindcă eu n-am putut. 🙂

Vezi ce și cum. Nu tre’ să scrii nimic. E de ajuns să răspunzi.

Și nici la un final neașteptat nu te aștepta! 🙂 Citește în continuare »

Notre-Dame de Reims (2) FOTO

Publicat pe Actualizat pe

7Doar câteva poze, deocamdată, că n-am apucat să aleg mai multe. 🙂

Ți-am arătat într-o postare de alaltăieri cum arată catedrala franceză de care vorbesc. Foarte frumoasă, dar ai mai văzut așa ceva. Arhitectura e specifică celor mai multe dintre catedralele Notre-Dame. Însă niște băieți tare pricepuți și bine dotați au reușit să creeze un spectacol de totală transformare a edificiului din Reims. După cum observi în a patra fotografie, au existat și proiecții 3D. Eram acolo și aveam impresia, în întunericul nopții, că nobilii ăia de la Curtea Franței chiar sunt lângă mine și așteaptă ieșirea regelui din biserică, făcându-mă să mă feresc atunci când unul se apropia prea tare de mine. 🙂

Totul Citește în continuare »