Test haios despre paradoxuri

Publicat pe

funny-testÎn dreapta, e o poză la vederea căreia eu am zâmbit larg. Acum, nu știu dacă tu rezonezi cu asta. 🙂

Apoi, în testul video de mai jos sunt 5 întrebări despre tine. Crezi că poți răspunde la ele? Sunt foarte curios, fiindcă eu n-am putut. 🙂

Vezi ce și cum. Nu tre’ să scrii nimic. E de ajuns să răspunzi.

Și nici la un final neașteptat nu te aștepta! 🙂

4 gânduri despre „Test haios despre paradoxuri

    Andreotti a spus:
    Martie 19, 2014 la 9:54 pm

    Imaginea m-a făcut și pe mine să zâmbesc….perverși mai suntem 🙂

    Despre test…ce să zic?! Parțial, nu poți răspunde pentru că o întrebare e născută dintr-un paradox, una dintr-o simplă convenție (prost sau bine înțeleasă de fiecare în parte – cum îți e norocul!), alta subliniază un enunț știut din start, șamd 🙂 Nu am aflat nimic nou despre mine…știam că nu cred că toate lucrurile sunt posibile, chiar și cu exercițiul lui Alice făcut în fiecare dimineață, la micul dejun 😛

      drstoica a răspuns:
      Martie 19, 2014 la 11:03 pm

      Știi, se zice că totul este posibil, dar nu totul este permis. 🙂
      Eu tot o iubesc pe Alice și o exersez de câte ori îmi aduc aminte. 🙂

        Andreotti a spus:
        Martie 21, 2014 la 12:57 pm

        Așa s-o zice, nu zic ba!
        Și eu o iubesc pe Alice și-o exersez până mi-o ieși, la naiba!! 🙂

          drstoica a răspuns:
          Martie 21, 2014 la 7:53 pm

          😀 Bună asta, bravo ție!

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

