Tu de ce bloggaresti?

Publicat pe

Sunt perioade cand as scrie incontinuu pe-aici. Orice. Despre mine, despre altii, despre filme, despre nimic… Parca vorbesc asa cu mine insumi; de mic imi place sa tot vorbesc cu inca vreo doi Catalini din mine. (Pe-atunci nu era doctor niciunul dintre noi.) Unul incearca sa ia o hotarare, altul ne duce pe-astialalti doi la pierzanie, al treilea rade de noi… Ma rog, chestii de-astea ca intre frati siamezi. 🙂

Treceam pe-aici si-am vazut pusa o intrebare mai profunda decat vreau eu sa recunosc in clipa asta: „De ce bloggerim?”. Normal ca am stat si eu vreo cateva minute in loc ca sa cuget. Eu bloggaresc? Da, cam asa se cheama bataia cu vorbe, ca si cand ar fi perne, pe site-ul asta, nu?

Si am un scop? Nu. Evadez putin din cotidian. Cunosc lume si asta imi place la nebunie. Imi dau cu parerea, ma amuz, imi vars niste nervi, ma dau citit, bat apropouri, imi aduc aminte, exersez niste sentimente…

Si ce fel de blog ar fi asta pe care scriu? Nu stiu… Personal? Cre’ ca personal, fara nicio directie. E singurul loc in care pot sa nu am nicio directie. Ba va intoxic cu vorbe despre filme, ba va povestesc despre Moromete, iar voi nu puteti crede nici in ruptul capului ca omul e real, ba vorbesc despre radio… ah, ce dor mi s-a facut de el! Ba imi vine sa urlu si o fac aici ca pe camp… Mai postez si cate o poza sa vad daca doar mie imi place sau, slava Domnului, nu-s chiar atat de nebun pe cat imi inchipui cateodata… 🙂

Stiu pe cineva care are vreo 4-5 bloguri. Da’ parca pot sa bag mana-n foc ca sunt doar atatea? 🙂 Unul e de serviciu, al doilea e de maxima defulare sub protectia anonimatului, pe altul e femeie, un fel de scriitoare (maine, poimaine il vad operat inaintea lu’ Naomi), pe al patrulea e el insusi, iar pe ultimul, omul isi etaleaza pasiunile care nu-s deloc putine. Si le ataleaza cu atata daruire ca ma si enerveaza, nu poti sa-i dai un sfat, sa ai o alta parere decat a lui!… 🙂

Uneori imi vine sa matur blogul asta, sa-l sterg cu buretele, sa revin la traiul in carne si oase, ma satur crunt de virtual.

Alteori ma intreb direct: bai, da’ ce s-ar intampla, oare, daca de maine n-as mai avea blog si nici n-as mai putea sa-mi fac unul? Daca de poimaine se inchide nenorocitul ala de facebook care-mi mananca zilele? Daca de raspoimaine dispare internetul. Ooo, atunci… eu stiu sigur ca m-as imbolnavi. Serios! Si sa-mi ia cineva si calculatorul. As intra in sevraj. 🙂

Cred ca 90% din viata mea inseamna calculator… sau depinde de el. Restul sunt pretexte. Sau, vorba lu’ Nae, restul e tacere.

Iubesc oamenii. Mult! Si vreau ca pana la sfarsitul vietii sa-i cunosc pe toti. Daca s-o putea.

29 de gânduri despre „Tu de ce bloggaresti?

    thespy a spus:
    februarie 2, 2011 la 10:55 pm

    Eu nu am blog, poate nu am timp de el, sau poate mi-e lene..nu stiu. Dar imi place sa-mi dau cu parerea la ce scriu alti, imi place sa sustin sau sa contrazic anumite idei. Eu zic ca socializarea asta online este benefica, pe mine chiar ma relaxeaza dupa o zi agitata sa ma pun seara in fata calculatorului si sa pierd vremea cititnd ce ma intereseaza sau ce-mi face placere. O alta parte grozava e ca iei contact cu multi oameni, oameni reali pe care in viata reala e greu sa-i intalnesti si sa comunici la fel de usor cum o faci pe online. Socializarea reala e ok, e la fel de buna ca si asta online insa nu poti oricand, iar cand o faci, o faci cu cei mai apropiati..prieteni, colegi…iar pe net socializezi cu oricine, usor si frumos.

    Zâna Bună Rău a spus:
    februarie 2, 2011 la 11:00 pm

    Eu blogăresc ca să mă plâng, ca să râd de alții și de mine în egală măsură, ca să mă dau mare, ca să cunosc oameni care gândesc și trăiesc ca mine și ca să nu uit cum se începe o scrisoare, dacă am nevoie vreodată să scriu una. Și pentru că Plinius cel Bătrân a zis să nulla dies sine linea. 🙂

    De ce bloggerim? « Gabriela Elena a spus:
    februarie 2, 2011 la 11:09 pm

    […] citit titlul […]

    ayandari a spus:
    februarie 3, 2011 la 9:20 am

    Mi s-a pus si mie o intrebare de genul, candva:” ce caut eu in blogosfera?” Hm…ca si atunci raspund exact si acum: nu caut nimic, imi place insa sa citesc gandurile altor oameni cu care s-a creat o panza subtire de legatura, imi place ca atunci cand ai nevoie lumea e saritoare si desi nu te cunosc iti intiand un deget sau o altii chiar o mana de ajutor, imi place sa ma amuz, sa defulez cand am draci, sa ma emotinez uneori sau sa rad cu lacrimi la aventuri ca cele ale „salatinului” tau prieten.Si da, fara calculator mi-ar fi si mie teribil de greu!

    inahinah a spus:
    februarie 3, 2011 la 10:06 am

    cred ca ne leaga cheful de a cunoaste oameni, de a impartashi din ceea ce credem/simtim. ne deosebeste modul in care facem treaba asta.
    ne impunem targeturi (in fiecare zi cate un post, cel putin, da?), ne enervam cand ne intra in „casa” cate un mitocan murdar de noroi pe botine si gandim masuri radicale (gata, il sterg, da-i in mortii ma-sii de nenorociti), revenim la ganduri mai bune (si totusi imi place sa scriu),..ne uitam pe ascuns la traficul din ziua precedenta (of, atat de putini? putini, da’ valorosi)…..
    una peste alta, e interesant.

    Devo a spus:
    februarie 3, 2011 la 2:59 pm

    Bogaresc ca sa schimb sabloane.sa uit butoane,sa nu mai ascult muzici si sa nu mai scriu , copiez ce au zis altii dupa care las un link.
    Blogaresc ca sa nu-mi rod unghiile si sa nu-mi mananc timpul intre mese.Blogaresc de lene,din nepasare,de ciuda,de teana,cu bucurie,emotie ,sensibilitate…..deci degeaba,dar blogaresc zilnic.
    Si de curand am chiar doua bloguri!

    Danny a spus:
    februarie 3, 2011 la 4:57 pm

    Blogaresc de placere, pentru a comunica vesti, impresii, senzatii pentru a imparti tot ce se poate imparti in online cu aceia care vin si la mine.
    Asta mi-a placut mereu: sa vad cum gandesc si altii pe anumite teme, sa-mi spun si eu opinia, cred ca asta te educa foarte bine, te face sa privesti viata astfel, de asta blogurile imi par o idee extraordinara.
    Si mie imi plac oamenii si imi place sa cunosc cat mai multa lume si mi-a placut ce ai zis in ultimul tau paragraf.

    drstoica a răspuns:
    februarie 3, 2011 la 5:21 pm

    @thespy, ZanaCeaMaiBuna 🙂 , ayandari, inahinah, Devo, Danny: Bai, deci va iubesc, pe cuvantul meu! Ia uite ce semanam! 🙂
    Stiu, trebuia sa iau fiecare comentariu in parte si sa raspund punctual. Asa ne asteptam cu totii de fiecare data cand comentam pe blogul cuiva, nu? „Ia uite, ma, mie nu-mi raspunde! Of, ce-ntarzie cu raspunsul ala! Sa vedem ce zice!” 🙂
    Dar acum, aici, gandurile noastre parca prea converg intr-un punct mai mult decat comun.

    Inah a spus:
    februarie 3, 2011 la 5:27 pm

    deci, daca e vorba de sentimente profunde…bloggerim cu drag
    🙂

    ayandari a spus:
    februarie 3, 2011 la 5:55 pm

    mnoh …acum daca-ti spun ca si noi te iubim oare „salatinul” se va simti tradat?La naiba! Si o iubesc si pe Inah desi nu comentez la ea pe blog,Iete cate declaratii pe o bucatica de blogulet negru :-))

    drstoica a răspuns:
    februarie 3, 2011 la 6:34 pm

    Ma ia cu lesin de placere, nu exagera, sunt rosu-n obrajori! :))
    In declaratii sa ne luptam sau in sentimente sa ne duelam? 🙂

    inahinah a spus:
    februarie 3, 2011 la 7:31 pm

    suntem siroposi acuma, nah. si matale, doctore, esti cu corazonu sensibilos si-ti plac chestiile astea.
    p.s. ayandari, vorba lu doctoru sentimental „Ma ia cu lesin de placere, nu exagera, sunt rosu-n obrajori”.

    Când este timpul miracolelor? « Gabriela Elena a spus:
    februarie 3, 2011 la 7:58 pm

    […] doar atât: ai fost tu vreodată un miracol pentru […]

    Zâna Bună Rău a spus:
    februarie 3, 2011 la 8:25 pm

    @Dr. Stoica Love is in the air, everywhere I look around! Eu zic să ne și luăm dacă ne iubim așa de mult. Eu mă ocup de decor, tu cu filmul nunții, inahinah cu entertainmentu;. Și pe Bixade o punem spărgătoare de nunți că ea sigur se duce la culcare la 10 00 PM.

    Dan a spus:
    februarie 3, 2011 la 8:41 pm

    Ia uite doctore ce (ma) întrebam eu prin aprilie 2009
    http://danvaideanu.blogspot.com/2009/04/de-ce-pe-blog.html
    Cred ca e si un raspuns pe-acolo.

    inahinah a spus:
    februarie 3, 2011 la 8:59 pm

    io zic sa ne facem organizatori de nunti, daca ne place atat de mult atmosfera.
    e pe sufletul nostru, mai castigam si bani.
    lasa sitcoamele, doctore, hai la o intreprindere cinstita de organizat evenimente.
    facem sa zbarnaie ieconomia, la cate bashini au in cap miresele in iepoca noastra.

    sophie a spus:
    februarie 3, 2011 la 9:25 pm

    Am blog din pura intamplare, l-am deschis in timp ce vorbeam la telefon…fara motiv sau pentru ca prea multi imi spuneau sa-mi fac blog. Ironia e ca dupa ce l-am facut am dat de atata lume interesanta incat prefer sa ma plimb pe la ceilalti.
    Poate am vrut sa exersez comunicarea cu oameni necunoscuti, fiind alergica la relatii pe internet de orice fel. In lista mea de mess aveam de curand doar persoane pe care le cunosc personal, mai nou am vreo 4-5 dintre cei cunoscuti in mediu virtual. Atipic pentru mine.
    Pe un alt blog am citit despre cate reguli trebuie sa respecti si cate cunostinte trebuie sa ai pentru a crea si intretine un blog. Ma bucur sincer ca nu le-am stiut si avut caci nu mai faceam niciun blog.
    Nu sunt diferita in viata reala de cum ma arat pe blog si ma lipesc in general de oameni care sunt de agest gen. De asemenea, recunosc ca stilul direct nu e pentru pielea sensibila, poate deranja, inhiba, speria…
    Cat poti cunoaste un om prin scris? Putin. Insa prin scris ii cunosti sufletul si mintea.
    Recunosc, si mie mi-s dragi unii din lista.
    In concluzie, imi place sa citesc, sa glumesc, sa provoc, sa fiu si „gigi-contra” , sa fiu eu insami. Placut surprinsa de lumea de aici.
    Si-acum…ma iubesti ???? Comentezi???

    drstoica a răspuns:
    februarie 3, 2011 la 9:58 pm

    @inah: Sa fie sirop de mure, macar. Da? Sanatate curata, asa zice doctoru’. 🙂

    @Zana & inah: Ne luam intai noi pe noi, dupa care ne luam de nunti, de evenimente… lucram in slujba corazonului din toata tara. Organizam nu doar partea cu mancare, bautura, amenajari, pozat, filmat. Mergem noi si cu nuntasi profesionisti, ca sa fie alesi pe spranceana, sa stie clar cand tre’ sa danseze, cand tre’ sa fure mireasa, cum si cat, cand tre’ sa dea bani la lautari… 🙂 Gata, se mai naste un business.

    drstoica a răspuns:
    februarie 3, 2011 la 9:59 pm

    @Dan: Uh, ca bine le ziceai tu prin 2009!… Si cre’ ca-s valabile si-acum. Da’ apreciez cu mana pe inima ca tare tanar mai ti-e sufletul, nea Dane. 🙂 Ai pus in postarea aia punctul pe i. Un fel de iiiiiiiiiiiii. Multe puncte, multe i-uri.

    drstoica a răspuns:
    februarie 3, 2011 la 10:01 pm

    @Sophie: Vrei sa fii sotia mea? :))

    sophie a spus:
    februarie 4, 2011 la 9:04 am

    Nu am sa inteleg niciodata de ce oamenii tin neaparat sa strice iubirea cu constrangerile unei institutii cum este casatoria. E ca in bancul ala „am trait amandoi fericiti pana la 30 de ani, apoi ne-am casatorit”.
    Sund deja luata doctore si regretam demult, amandoi :))
    Sa ramanem la iubire libera, neingradita si sincera ….parerea mea!

    drstoica a răspuns:
    februarie 4, 2011 la 10:27 am

    @Sophie: Power flower? 🙂

    Laura a spus:
    februarie 4, 2011 la 11:11 am

    1. Da’ de ce ne întrebi?

    2. Puteți să mă băgați și pe mine în combinația cu nunțile, ținând cont de faptul ca eu merg ultima la culcare, și nu doar din cauza insomniei! Gimme some booze and I am the entertainer!

    3. Oricum, lăsând gluma la o parte, eu nu mai știu de ce bloguiesc, am uitat, ca și așa nu prea bloguiesc oricum, dar cel puțin am iluzia ca *exist* virtual, nu numai … real (atunci când real e real). Dar m-am ales cu ceva mult mai important de pe seama „bloguitului” (așa cum s-a mai spus deja): am devenit dependentă de blogurile altora, îmi place să dezbat, îmi place să *înțeleg* alți oameni, prin modul lor de a gândi, de a se exprima. Virtual, orice atitudine, orice cuvânt are o încărcătură mai puternică decât în persoană chiar, și asta duce în mod normal la un fel de descifrare semi-personală a celorlați. Ceea ce e din multe puncte de vedere challenging (sorry for the românângleză, but that’s how my mind currently wants to work. Don’t ask why.). Fiind de o timiditate netratabilă, spațiul online îmi priește mai bine decât real-life. I am not sure about blogging myself, but I sure love Blog.

    Nice a spus:
    februarie 4, 2011 la 12:31 pm

    Foarte frumos, complet si complex raspunsul Sophiei, ma regasesc in proportie de 99% in el. Pentru mine e o metoda de relaxare dupa job, un soi de odihna activa, o evadare din lumea reala, prea cruda si rea uneori, prea gri si prea seaca, o terapie pentru suflet si minte.

    drstoica a răspuns:
    februarie 4, 2011 la 3:19 pm

    @Laura: 1. „De curiosi-ta-te!…” ca sa citez un personaj feminin din „Asta seara dansam in familie. 🙂

    2.Abia punem bazele fabricii de nunti si divertisment. 🙂 Asa ca avem nevoie de muncitori ca noi pana completam colectivul. 🙂

    3.”I am not sure about blogging myself, but I sure love Blog.” Rulz! 🙂

    @Nice: Impresia mea e ca si in virtualul blogurilor, lumea e o clona a celei reale. Doar ca poti selecta mai detasat, butoanele sunt in mainile tale, iar oamenii care te tot viziteaza sunt facuti macar un pic dupa chipul si asemanarea ta. Ca de-aia te viziteaza: fiindca se regasesc pe ei in ceea ce le arati tu.

    Prospături pe lista blogurilor din Ploiești v.3 a spus:
    februarie 7, 2011 la 8:23 am

    […] filmele și apoi comentați-i-le și voi lui ca să fiți chit. mie mi-a plăcut de le la faza cu Imi dau cu parerea, ma amuz, imi vars niste nervi, ma dau citit, bat apropouri, imi aduc aminte, exe…http://www.dev-hell.blogspot.com/ – blog despre PHP, C++, Ajax și altele de gen (și nu numai).  […]

    monicasicoe a spus:
    decembrie 9, 2013 la 11:45 pm

    eu blogaresc ca sa ma cunosc mai bine. si pentru ca in mod ciudat mi-a intrat in cap ca pot sa o fac. chiar daca m-am apucat mai tarziu ca voi …

      drstoica a răspuns:
      decembrie 10, 2013 la 1:29 am

      Niciodată nu e târziu. Să-ți fie blogăreala ceea ce-ți dorești să fie!

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!