Andreea Tonciu, moartea pasiunii

Publicat pe Actualizat pe

Daca s-ar reinventa beciurile Securitatii, m-ar salta baietii cu ochi albastri, m-ar inchide acolo si mi-ar da de ales: „o iei p-asta de nevasta sau nu mai vezi in viata ta libertate!”, ar fi o condamnare la moarte orice as alege.

Ea e Andreea Tonciu. Sa mor daca la lumina lumanarii as deosebi-o de Naomi! Doamne, ajuta-ma sa nu-mi pierd niciodata vederea, te rog mult!

Fata asta zice: „Sunt frumoasa, sunt frumoasa!”. Bine.

Cica si-a tatuat un N langa buric. N de la Nicolae Mitea, imitatia de fotbalist. Dar mai are tatuata o litera, tot langa buric: G. De la Giani Kirita, alt muncitor cu mingea. In cativa ani devine Abecedar pentru aia mici din clasa-ntai.

Ma, serios, ziceti voi: e vreo diferenta intre astea doua creaturi?? Care-i Tonciu, care-i Naomi? Seamana ca doua picaturi de bere proasta.

Aici e un material filmat, difuzat de Pro Tv. La soare te poti uita, dar la dansa… sa dea naiba!

32 de gânduri despre „Andreea Tonciu, moartea pasiunii

    a_r_i_e_s a spus:
    Ianuarie 29, 2010 la 1:46 am

    WTF??? Asta e mai horror decat „Orphan”

    nashu_mare a spus:
    Ianuarie 29, 2010 la 8:55 am

    Pentru asta s-au inventat pungile de hartie cu gaura doar in dreptul gurii.

    Si alea de plastic fara gaura.

    ayandari a spus:
    Ianuarie 29, 2010 la 9:15 am

    mey tu si http://cristinapericle.wordpress.com/ v-ati vorbit asupra subiectului?No, acu’ ce-aveti cu 2 fapturi biete, una mai saraca cu duhul decat cealalta?Singura deosebire intre cele 2 aratari este ca Naomi se imbraca de la Europa si se spoieste pe fatau cu farduri d-alea de-un pol, iar bufnita ailalta foloseste abecedarul tatuat tocmai pentru a se diferentia de sosia ei.Hai lasa-i si pe ei sa traiasca ca n-o fi foc! Ce s-ar face „Carpatos” cu a lui bomba de emisiune daca nu ar exista si astia…sau astea…habar n-am cum e corect in cazul lor!

    mirunaelia a spus:
    Ianuarie 29, 2010 la 11:42 am

    stii care e diferenta intre cele doua? Naomi e mai frumoasa. cum mama masii sa apari la TV si sa sustii ca esti frumoasa? cu fata asta? e buna de pus in porumb ca sa sperii ciorile. cum dracu se uita fotbalistii la muma padurii? e urata cu draci. si increzuta pe deasupra.

    drstoica a răspuns:
    Ianuarie 29, 2010 la 1:23 pm

    @a_r_i_e_s: Hai, ma, ca Orfana a fost bine facuta. Asta… 🙂

    @nashu_mare: Daca-i pui Tonciului punga cu gaura, tre’ sa-i umpli gura cu ceva, altfel, ce-i iese din ea… 🙂

    @ayandari: Ma, sunt o gramada de parasute/bombe/pitipoance bune. De ce tre’ s-o faca pe-asta cineva sa creada ca e frumoasa, desteapta si educata?

    @mirunaelia: Stai, stai, ca te-a luat valu’! N-o supraestima nici pe Naomi. :))
    In privinta Tonciului, sa stii ca eu as face un shooting cu ea. As poza-o pentru o reclama. La sticla de otrava. 🙂

    ayandari a spus:
    Ianuarie 29, 2010 la 1:40 pm

    eu le-as da la gunoi pe toate piti/parasutele/bombele din tara asta.E plin frate, e nenorocire.Eu le urasc de moarte pe astea.Dar si mai tare ii urasc pe idiotii care le intretin pe astea !Bliax

    ayandari a spus:
    Ianuarie 29, 2010 la 2:12 pm

    pentru pozele cu maturili astea doua de fumei-barbati iote ce ti-am dat, ti-na-na-na-na-na
    http://ayandari.wordpress.com/2010/01/29/la-vremuri-noi-premii-noi/

    miki a spus:
    Ianuarie 29, 2010 la 2:22 pm

    i se vad… strampii.
    sau budigaii. de-aia de bumbac. si cur maaare. si floricele mici. si mov.
    poate sunt chiar flausati…

    ina bixade a spus:
    Ianuarie 29, 2010 la 2:55 pm

    de ce birfiti oamenii in public?:)

    PS: eu nu am putut sa ma uit la acel clip pina la final, mi s-a facut jena de jena ei:)

    drstoica a răspuns:
    Ianuarie 29, 2010 la 3:39 pm

    @ayandari: Domnul a zis: „Iubeste-ti aproapele ca pe tine insati, fata!” 🙂
    Multumesc pt premiu, vin sa mi-l ridic.

    @Da, ma, e portul popular din judetul Ferentari. 🙂

    @ina_bixade: Aici suntem doar 7 insi, ce public? 🙂

    ina bixade a spus:
    Ianuarie 29, 2010 la 3:53 pm

    Am uitat sa spun ca mie mi-e frica de femeia asta. Nu am mai vazut asa un nas mare care sa acopere toata…moaca, voiam sa spun chip, dar nu poate fi vorba de un chip aici ha ha ha oricum, nu-i frumos ce facem aici, ca ne legam de oameni, nimeni nu e vinovat de felul cum arata, cum s-a nascut…

    drstoica a răspuns:
    Ianuarie 29, 2010 la 4:32 pm

    @ina_bixade: Nu, nu ne-am lega de mufarina cuiva (cu care a cadorisit-o saraca natura) daca posesoarea nu s-ar da atata mare peste tot ca e frumoasa, ca e buna, ca e desteapta, daca n-ar suge tot pentru un ban gramada, negand apoi de o maniera puerila (cel putin). Nu ne-am lega, nu? 🙂

    ina bixade a spus:
    Ianuarie 29, 2010 la 4:41 pm

    Eram sigura ca asa o sa raspunzi:). Da, adevarul e pe undeva pe acolo. Unii ar trebui sa stea in coltul lor. Imi place cum suna mufarina sau… pufarina:) chiar, mai aveti pufarine in Romania? vine o prietena la mine in vizita, din Bucuresti si m-a intrebat ca ce as vrea sa imi aduca. Initial am zis ca nimic, dupa care i-am zis ca de fapt as vrea o eugenie, asa de dragul vremurilor studentesti din Regie, dar acum mi-am amintit de pufarine si parca as vrea o punga cu pufarine colorate:)

    ayandari a spus:
    Ianuarie 29, 2010 la 4:55 pm

    Dar tot Domnul a zis sa ne iubim aproapele atat de tare incat sa nu mai tinem cont de sexe?Ca ia uite Naomi cum a inteles „ea” porunca asta a Domnului…isi iubeste aproapele de nu mai poate! Si pe fata si pe spate…mey ma lasi cu tiribombele tale ( din articolul tau adica)?

    drstoica a răspuns:
    Ianuarie 29, 2010 la 5:15 pm

    @ina_bixade: Pufarinele, pufuletii… sunt pasiunea mea… inghit in sec. 🙂

    @ayandari: Sa te las cu tiribombele? Singura acasa, numa’ cu ele, e bine? 🙂

    ayandari a spus:
    Ianuarie 29, 2010 la 5:18 pm

    da io vreau numai cu Naomi,doar cu el.Vreau sa-i cant aia cu mi-e frica sa stau singurica si apoi fac un duet cu Guguluful ( in sensul ca eu cant si Gugulufixul plange) si-i cantam aia cu salcia la mal :-D.Bine asa?

    drstoica a răspuns:
    Ianuarie 29, 2010 la 5:37 pm

    @ayandari: Poate atenteaza Naomi la onoarea ta! :))

    ayandari a spus:
    Ianuarie 29, 2010 la 6:17 pm

    aia de familist, poate…ca la alta onoare nu o tentez 😀

    Claudia Balan a spus:
    Februarie 1, 2010 la 12:11 am

    Exista o singura diferenta. Tonciu macar este curatica, Naomi este un imputit(dak ar vedea ca spun ca este un EL, ar vrea sa ma impuste). Asemanarea este izbitoare, nici macar eu nu m-am gandit la asta. daca stau bine sa ma gandesc, Naomi s-ar potrivi mai bine cu Mitea

    drstoica a răspuns:
    Februarie 1, 2010 la 1:00 am

    @Claudia: Propun un triunghi (conjugal sau de care-o fi el, nu conteaza): Naomi-Mitea-Tonciu. Ce copii ar iesi din astia… 🙂

    cristi din lugoj:) a spus:
    Februarie 1, 2010 la 9:29 pm

    Nu e drept ca iti bati joc de ea:(.
    Dar o iau ca pe o asemanare,pe care ai facut’o nu cu o mare rautate.

    drstoica a răspuns:
    Februarie 1, 2010 la 9:42 pm

    @cristi din lugoj: Dar nu imi bat joc de nimeni, Doamne feri! A reusit natura destul, manca-i-as priceperea ei! 🙂

    Gabriella a spus:
    Februarie 11, 2010 la 6:16 pm

    hahahha nasul lor face tot efectul:))

    drstoica a răspuns:
    Februarie 11, 2010 la 11:59 pm

    @Gabriella: Pinocchio e misto pe langa specimenele astea. 🙂

    ana a spus:
    Septembrie 22, 2010 la 1:52 pm

    cred ca asta la cata p*** a supt ,adunate ca lungime, face toata romania cu autostrazi =)) ,invat la jurmalism, dar cand vad toate , ca …….si maimutele sunt mai frumoase…..se sparg in figuri imi vine sa arunc tv de la balcon

    drstoica a răspuns:
    Septembrie 22, 2010 la 5:29 pm

    Bun, sa-l informam pe ministrul transporturilor, poate termina Autostrada Transilvania cu ajutoru’ lu’ Tonciu. 🙂

    Ana Ayana a spus:
    August 29, 2011 la 11:27 pm

    Mie mi-e frică să mă uit la video. Nu de alta dar visez la noapte tot ce văd ziua și prefer să fac o selecție 🙂

    drstoica a răspuns:
    August 31, 2011 la 10:40 pm

    Eu ce visez noaptea vad a doua zi la video. :))

    andrei a spus:
    Ianuarie 3, 2012 la 4:44 pm

    asta e buna doar sa fie fututa si si atunci o fut aia in scarba

    drstoica a răspuns:
    Ianuarie 3, 2012 la 5:02 pm

    Si totusi lu’ Mitea i-a placut, saracu’… 🙂

    kkk a spus:
    Martie 23, 2013 la 3:19 am

    Ai vrea tu sa pui pana pe una ca Andreea Tonciu. Nu cred ca gagica-ta are un asemenea corp superb si o fatza mai frumoasa. Iar tu esti urat

    drstoica a răspuns:
    Aprilie 2, 2013 la 11:16 pm

    @kkk: Iar tu esti Andreea Tonciu. :))

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

