La mine e ziua recunostintei :)

Publicat pe Actualizat pe

fapteAzi am ajutat trei persoane diferite să schimbe, să facă ori să obțină ceva important pentru ele. E fantastic sentimentul ăla când vezi oamenii fericiți și știi că ai contribuit și tu cu un gram la fericirea lor, fără să aștepți nimic în schimb! Am fost, de asemenea, ajutat incredibil de bine de către alte două persoane să fac ceva ce-mi doream foarte tare. Iar ziua nu poate fi decât perfectă, fiindcă tocmai ce urmează un Mastermind, un program de training și coaching de grup, pe parte de leadership, pe care-l ofer gratuit, din toată inima, unor studenți. Abia-i aștept! 🙂

Sunt cel mai fericit atunci când oamenii îmi cer undiță, nu pește. Când vor să-i învăț să pescuiască, nu să le dau totul de-a gata. Când sunt curioși cum se pot dezvolta personal și nu când vor să vadă schimbarea întâi în ceilalți. Ei sunt oamenii care învață și experimentează cu adevărat, care riscă, se schimbă și transformă o societate, care se ridică și fac o diferență prin propriul comportament, prin propriile lor acțiuni, în fiecare zi, nu doar din când în când.

Cineva care tocmai începe o afacere, după 10-15 minute de conversație, s-a luminat la față și mi-a zis: „mi-ai dat o idee genială! aveam mare nevoie să mă gândesc la asta și acum, brusc, totul a devenit foarte ușor! mulțumesc!”

Legea definită de Zig Ziglar funcționează în mod fabulos, zi de zi. Dacă ajuți cât mai mulți oameni să obțină ceea ce-și doresc, vei  obține tot mai mult din ceea ce-ți dorești. Cineva are grijă în permanență să se întâmple asta. Mulțumesc!

9 gânduri despre „La mine e ziua recunostintei :)

    Pusa a spus:
    septembrie 22, 2015 la 5:33 pm

    Multumesc si eu! 🙂

      drstoica a răspuns:
      septembrie 22, 2015 la 5:48 pm

      Plecăciune, Pușa! 🙂

        Pusa a spus:
        septembrie 22, 2015 la 8:40 pm

        Tu????? Eu! Am pentru ce sa-ti multumesc. Chiar daca nu comentez la toate postarile tale (din motive subiective), te citesc si invat. 🙂

          drstoica a răspuns:
          septembrie 22, 2015 la 11:59 pm

          Da, Pușa, și eu învăț cu plăcere, și eu experimentez comunicarea cu oamenii de care chiar vreau să mă înconjor. Am pentru ce să fiu recunoscător. 🙂

    Mala a spus:
    septembrie 22, 2015 la 5:38 pm

    Mai are rost sa spun ca invat mereu din materialele tale, Doc ?

      drstoica a răspuns:
      septembrie 22, 2015 la 5:48 pm

      Mala, tu poți să nu mai spui, dar eu mă simt extraordinar când o spui și îți mulțumesc! 🙂

        Mala a spus:
        septembrie 22, 2015 la 9:12 pm

        Atunci o sa (ma) repet, iar si iar. 🙂

          drstoica a răspuns:
          septembrie 23, 2015 la 12:00 am

          Ne repetăm, dar asta înseamnă comunicarea care ne îmbogățește emoțional. 🙂

            Mala a spus:
            septembrie 23, 2015 la 12:42 pm

            Eu o spusesem ca un fel de… must be.
            Perfect adevarat ce-ai spus, Doc 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!