Bai, Antonescule

Publicat pe Actualizat pe

Am votat cu tine, desi n-aveam cine stie ce incredere. Mi-am spus ca esti raul cel mai mic dintre toti, unul cu sanse reale in alergatura voastra catre Cotroceni.

La Marea Confruntare ai semanat cu un baiat destept si cult de cartier. Cand te-au intrebat aia care ti-e exemplul de caracter, ai zis repede Tudor Chirila. Hai, ma, ce naiba! L-ai fi invitat la Cotroceni ca sa bei cot la cot cu el pana cadeti sub masa? Raspunsul tau a rivalizat cu al pastarnacului de la PSD: „Cea mai buna fapta pe care am facut-o in viata mea a fost ca n-am dat-o pe soacra-mea afara din casa”. Oare cat de jos trebuie sa fii ca sa raspunzi astfel la una dintre foarte putinele intrebari la care n-ai citit de pe prompter??

Si totusi, Antonescule, mi-am spus ca decentza ta anterioara, figura de dolly-boy si liberalismul pe care nu stiu cat il ai in sange ma obliga sa te votez. Am stat aproape 3 ore la coada ca sa pun stampila pe tine. Nu-i problema, ca la coada aia am socializat de numa. Mi-am facut o multime de noi prieteni cu care radeam de voi, candidatii zero pentru Romania.

Stii de ce am mers la vot? Ca sa votez impotriva groparilor din ultimii 20 de ani: PSD si Basescu. Niciodata n-am resimtit nesimtirea fiscala cu care guvernul din 2009 a apasat pe umerii micilor firme si a populatiei, in general. Niste cretini, stiu, aici sunt de acord cu tine.

Iar acum? Tu ce faci pentru turul doi? Tragi in Basescu si te dai mare ca toti aia care te-au votat pe tine vor merge sa-l stampileze pe Geoana? Geoana, ma?!? Ala pe care-l trag de sforicele Vanghelie, Hrebenciuc, Iliescu, Mitrea, Nastase si toate mizeriile politice ale ultimilor 20 de ani?! Bai, doar mort mai pot sa votez cu secera si ciocanul; cu securistii! Liberal de carton ce esti! Impinge-ne la social-democrat-comunisti!

In 2004, la trecutele alegeri generale (parlamentare si prezidentiale), lucram la Kiss FM. La ordinul lui Nastase, am stat doua saptamani acasa, suspendat pentru pamflet politic absolut echidistant, fara nume de partide si de candidati in ziua alegerilor. Nastase si Mitrea au cerut sa ma concedieze. Doar ca patronul Kiss si conducerea postului n-au fost de acord. Apropo, ii salut pe Vadi Rus (cel mai bun director de programe radio pe care l-a avut vreodata Romania) si pe Nora Marcovici, fostul presedinte al respectivului trust de presa.

Carevasazica… pe 6 decembrie, adio vot! Da-va dracu’ cu totii, ca e ca si cum as alege intre ciuma si holera!

Ce trista a putut ajunge Romania cu sprijinul romanilor!…

Piesa asta e interpretata de Maximilian cu Guess Who si Cedry2k si se potriveste intregii clase politice romanesti. Eu am dat-o pe Pro FM ca pe imnul campaniei electorale din 2009.

13 gânduri despre „Bai, Antonescule

    Cristina a spus:
    noiembrie 24, 2009 la 9:53 am

    Ca bine zici doctore. Dar in semn de protest, cred ca mai stau 3 ore pentru anularea votului. Desi am senzatia ca nu conteaza.

    miki a spus:
    noiembrie 24, 2009 la 1:06 pm

    anularea e o idee cu adevarat buna. eu, voi si inca 50% din populatie si ii punem sa repete votul. macar facem misto de ei.

    strumfitacuesarfa a spus:
    noiembrie 24, 2009 la 2:57 pm

    Si eu am dat votul meu lui Antonescu, desi nu am fost la fel de entuziasmata ca in 2004 cand abia implinisem 18 ani si toate sperantele mele se indreptasera catre Basescu, dar am considerat ca, dintre toti, el e cel mai acceptabil.
    Am sperat sa nu ajunga Basescu in turul doi, la un moment dat chiar credeam ca nu va ajunge, insa cand am vazut rezultatele …am avut un gust amar, impresia care acum a devenit certitudine, ca cea mai mare parte a romanilor cu drept de vot e lipsita de logica, de capacitatea de a discerne intre bine si rau.
    Trist si deprimant.

    Ada Rus a spus:
    noiembrie 24, 2009 la 3:23 pm

    L-am votat pe Antonescu si nu regret. Nu am nimic in comun cu social-democratia, dar cu atat mai putin cu politica de barca a lui Basescu. El si poporul, el si poporul, e ca o placa stricata. Problema e ca nu pot sta acasa in turul 2. Daca Geoana e robotel, cripto-comunist sa ii zicem, Basescu e un dement. Daca primul ma lasa rece, al doilea ma inspaimanta. Cu curva lui de lux cu tot. Cu cateii de curte, cati mai are, cu tot. Nu imi pot anula votul si nu pot sta acasa.

    teonegura a spus:
    noiembrie 24, 2009 la 5:20 pm

    Eu am pretentia ca nu sunt prost, si nici tampit. Desi se straduiesc sa ma reduca, orisicare, la absurd, ori la tacere. Unul imi zice „voteaza cum zic eu, daca ai mers cu mine-n primul tur”, de parc-as fi o plastilina pe care sa o poata modela dupa pofta-i de moment. Altul ma crede si mai prost, hlizindu-se sfios, sperand ca am uitat mizeria atator ani baronizati in cuget si-n simtiri. Si in sfarsit al treilea ma face retardat, dupa modelul cel debil al spalatorilor de punte sau al mancatorilor de rahat. Bad news: retard nu sunt, si nici nu pot uita. E votul meu, dintre putinele libertati ce mi-au mai ramas. Si n-am sa-mi bat joc de el, pentru ca ma priveste direct si personal. Pe mine si pe copiii mei, nu ipotetici, ci reali.

    Votez cu Basescu « Lumea prin ochii mei a spus:
    noiembrie 24, 2009 la 9:59 pm

    […] in alb. Vorba lui Miki, macar facem misto de ei. Hi hi hi! […]

    Doru Oprisan a spus:
    noiembrie 24, 2009 la 10:49 pm

    „Carevasazica… pe 6 decembrie, adio vot! Da-va dracu’ cu totii, ca e ca si cum as alege intre ciuma si holera!”

    Egzact. Faza incredibila e ca l-am vazut azi pe Base cum zicea el ca PNL si PSD isi bat joc de voturile cetatenilor…. Dupa ce PD-L si PSD au facut exact, dar exact acelasi lucru nu demult. Atunci am zis ca nu voi mai vota niciodata cu vreunul din astia. Acum adaugam si PNL-ul pe lista.

    drstoica a răspuns:
    noiembrie 25, 2009 la 10:36 am

    @Cristina, Miki: Macar de-am merge toti dezgustatii sa ne anulam voturile, sa vada si ei ca majoritari sunt aia de le-ar da un pumn in fatza.

    @Strumfita: Din trocul pe care-l face acum cu pesedistii, Antonescu dovedeste micime de caracter. Trebuia sa nu sustina pe nimeni daca avea coaie.

    @Ada, Teo: Basescu a devenit o sperietoare pt Romania, in timp ce papusa Geoana e manuita de alti monstri la fel de periculosi ca Basescu. Mai rau decat cu astia doi nu se putea. Desi… intotdeauna e loc de mai rau, ne-au dovedit-o ultimii 20 de ani.

    @Doru: Da, ma, sunt cu totii niste curve incredibile pentru care centura orasului e un loc de muie mult prea decent.

    Ada Rus a spus:
    noiembrie 26, 2009 la 3:24 pm

    Doctore, numai naiva nu sunt… Nu cred ca exista politicieni perfecti, dupa cum e clar ca nici lumea nu e perfecta. Ar fi bine sa putem evalua lucrurile, raportandu-ne la filosofii, teorii. Numai ca traim intr-o lume ce are mereu grija sa ne bata pe umar si sa ne aduca aminte ca una e teoria si alta e practica. Daca Antonescu ar fi stat deoparte, eu atunci as fi zis ca nu are coaie. Poate nu vad eu bine, dar traim intr-o situatie concreta. Ce propunea Antonescu? Guvern Johannis. Cine desemneaza premierul guvernului de dupa alegerile din 6 decembrie? Crin Antonescu, chiar daca nu a ajuns la Cotroceni. Ei bine, mie asta mi se pare ca dovedeste sange in alea patru litere esential masculine. Da, nu e perfect, cum nu sunt nici eu, nici tu, nu e nimeni. Dar eu cred ca a gestionat bine o situatie clara. Si daca Geoana isi face treaba, cum scrie in Constitutie, Johannis conduce Guvernul, eu zic ca e sansa enorma sa nu mai fie ce e acum. M-am saturat sa platesc curvele si referendumurile lui Basescu, numai ce am auzit ca mai inventeaza unul. Na, stii ce? Sa mai mearga la dracu’! Ca atata nesimtire cata e coagulata in el nu am mai vazut la nimeni.

    drstoica a răspuns:
    noiembrie 26, 2009 la 11:06 pm

    @Ada: Din pacate, eu sunt mai sceptic. As paria ca un Guvern Johannis nu va rezista mai mult de un an. Ai vazut, baronii PSD au zis-o clar: in 4 luni il facem praf, pleaca singur.
    Il preferam pe Antonescu in opozitie. Mi se parea ca asa avea mai multe coaie. Mai multe decat cele doua obisnuite. Stiu, nici asa nu era bine. La urma urmelor, Guvernul Tariceanu (cu PNL-ul mixat cu PDL) si ala PSD (foarte hot, dar stabil) au inregistrat singurele cresteri economice serioase din ultimii 20 de ani.
    Sunt intr-o nebuloasa totala, mi-e greu sa mai vad viitorul. De-aia refuz sa mai votez cu unul din cei doi ramasi in cursa.

    nashu_mare a spus:
    noiembrie 30, 2009 la 3:20 pm

    Stii ce nu inteleg eu, de ce esti suprins? Ce din tot ce s-a intamplat inainte de turul intai ti-a sugerat ca nu o sa se intample asa? (Bine, ignora utimile 5 zile inainte de alegeri, ca nu se pun). Atat timp cat cel mai important sponsor al PSD-ului este in mod traditional unul dintre membri de seama ai PNL-ului (si care vede in Geoana un spirit liberal), asa ceva nu ar trebui sa te surprinda.

    nashu_mare a spus:
    noiembrie 30, 2009 la 3:21 pm

    Ah, da, sa nu uit: ar mai trebui sa stii si cum si-au impartit PNL si PSD bugetul pe 2008…

    drstoica a răspuns:
    noiembrie 30, 2009 la 3:25 pm

    @nashu_mare: Da, ma, ai atata dreptate incat as da de pamant cu toate capetele astea neluminate din politica romaneasca. Dar stii cum e: inca speri, poate, poate.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!