Zi: aprilie 17, 2015

Căzătura rămâne căzătură. Dar… e necaz sau e lecție?

Publicat pe Actualizat pe

campionAi căzut vreodată în viață? Da, da, știu, întrebam doar. 🙂 Vrei să-ți spun de câte ori am căzut eu? De muuulte ori! Dacă m-a durut? Uneori puțin, alteori destul de tare, uneori deloc, alteori îngrozitor… Din fericire, am învățat: suferința nu e pentru mine. 🙂 Vreau să știu cum o pot ocoli și, în loc să înnebunesc de durere, de nervi, de frică, mai bine învăț.

Învățarea vine din observare (lectură, vizionare, ascultare…).

Apoi, încep să înțeleg. Înțelegerea vine din discuțiile cu mine însumi (introspecții, exerciții de relaxare, meditație, autohipnoză…).

În final, decid să accept. Acceptarea vine din practică. Neapărat. Făcând ceea ce nu credeam că se poate. Făcând ceea ce am învățat și am înțeles. Făcând chiar și atunci când nu mai am chef. Fiindcă altfel, toată informația acumulată devine egală cu zero, la un moment dat. Citește în continuare »

Creează valoarea care-ți dă valoare!

Publicat pe Actualizat pe

Atunci când simți că un lucru merită făcut, că te bucură numai când te gândești la el, că rezultatele sale îți vor înfrumuseța viața, nu mai sta pe gânduri, nu mai căuta scuze să nu-l faci! Pentru a ajunge undeva, oriunde, trebuie să lași ceva în urmă. Însă fericirea ta merită întotdeauna sacrificiul!

L-am descoperit de curând pe Paul Martinelli, dar am învățat atât de multe lucruri incredibile de la el, într-un timp atât de scurt… Un lider adevărat. Unul care adaugă valoare fiecărui om cu care intră în contact. Mă străduiesc să fac la fel. Și cred că și tu.

Hai Sus! 🙂

sacrificiu