Summer people. Nice people. :) (FOTO)

Publicat pe

21Mămici, pitici și nu numai. 🙂 De pe vremea când, afară, soarele strălucea ca nebunul, mâneca și fusta scurte erau la mare modă, iar eu băteam străzile Brașovului în căutare de frumos pentru camera foto. 🙂

Când mă uit la pozele astea… mă trec toate căldurile. Chiar dacă soarele nu se vede în imagini, eu îl simt. Și mă gândesc că mai e puțin și vine vara. 🙂

Uf, atrăgătoare mai e vara, nu? 🙂

4 gânduri despre „Summer people. Nice people. :) (FOTO)

    dana alexandru a spus:
    Noiembrie 29, 2014 la 12:42 am

    …la cat de scumpa e incalzirea in tara,multi am putea sa ne incalzim cu soarele din imagini. 🙂 Eu duc dorul zapezii,tu al verii… 🙂

      drstoica a răspuns:
      Noiembrie 29, 2014 la 8:07 am

      Acu’ vine vara! 🙂

        dana alexandru a spus:
        Noiembrie 29, 2014 la 9:56 am

        Da,da…vara in decembrie…cu soare in calorifer,cu plaja sub plapuma si sexy mame infofolite cu fulare si manusi.Ce frumoasa este vara!!! (pe care alege fiecare sa o vada cum doreste).O vara incendiara 🙂 si un weekend frumos!! 🙂

          drstoica a răspuns:
          Noiembrie 29, 2014 la 7:28 pm

          Și ce, în Argentina nu e vară în decembrie? Deci, se poate! 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

