Cum transformă mintea ta totul în jur (Video)

Publicat pe Actualizat pe

brainCând nu poți face un lucru așa cum l-ai gândit inițial, vezi dacă el nu poate fi făcut în alt fel, cu alt scop.

Dacă ceva pare mai mult decât neplăcut încă de la început, vezi dacă nu cumva el poate fi privit și cu alți ochi, din alt punct de vedere, așteptând de la el altfel de rezultate.

Dacă ăsta mic nu știe să cânte și parcă e antrenat să ne zdrențuiască nervii, hai să observăm că, în loc să vrem o serenadă de tip Vocea României, mai bine luăm partea amuzantă a situației. În loc să tot așteptăm rezultate muzicale de excepție, mai bine ne amuzăm, fiindcă avem și de ce, nu? 🙂

Știința spune că viața ta e 10% ceea ce se întâmplă cu adevărat și 90% felul în care alegi să percepi totul. Nu lumea exterioară se schimbă atunci când nu-ți place ceva, orice, ci Tu ești cel care schimbă ceva în mintea sa pentru a-i fi bine. Nici să te amuzi nu vrei? Ok, dai „Off”, „Stop”, „Delete”, te întorci și pleci către oamenii cu care rezonezi. O soluție există ÎNTOTDEAUNA!

11 gânduri despre „Cum transformă mintea ta totul în jur (Video)

    Mala a spus:
    Decembrie 1, 2014 la 9:49 pm

    :)))))))) Jack e un mare tacanit care cinta demential!

      drstoica a răspuns:
      Decembrie 1, 2014 la 11:22 pm

      Dar nu acum. :))

    dagatha a spus:
    Decembrie 6, 2014 la 8:57 pm

    :-))))))))))))))) Hai că m-am distrat! :-)))

      drstoica a răspuns:
      Decembrie 6, 2014 la 9:11 pm

      Intrăm și noi în formație? Eu mă pricep chiar mai „bine” decât el. :))

        dagatha a spus:
        Decembrie 6, 2014 la 9:13 pm

        Cred că și eu tot pe acolo! dar mie mi se pare că sunt un fel de privighetoare neînțeleasă! 🙂

          drstoica a răspuns:
          Decembrie 6, 2014 la 9:50 pm

          Înseamnă că vom avea mare succes. Ne vom zice Vodcile României. :))

            dagatha a spus:
            Decembrie 6, 2014 la 9:57 pm

            :-))))) Luăm trofeul!
            Pot să zdrăngănesc eu chitara?? :-)))

              drstoica a răspuns:
              Decembrie 6, 2014 la 10:17 pm

              Poți să zdrăngănești ce vrei tu, e liber! :)))

                dagatha a spus:
                Decembrie 6, 2014 la 10:39 pm

                Aiaiaiaaaaaaaaaaaaaaaai!!! Ce bineeeeee!!!! :-)))

    Irina a spus:
    Decembrie 7, 2014 la 10:30 am

    Mie mi-a placut cum canta. M-am amuzat. 🙂

      drstoica a răspuns:
      Decembrie 7, 2014 la 6:59 pm

      Și eu, firește. 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

