Becali si-a tras butonista

Publicat pe Actualizat pe

Ca sa dreaga nitel busuiocul dupa ipocrizia cu Becali internautul, consilierii de la stana lu’ nea Gigi i-au transformat oleaca blogul deja celebru. Cica da, ei doar posteaza ce le dicteaza gura lui care miroase a branza. Si toti consilierii la un loc se lasa butonati de una spirituala foc, cu neuronii inotand stil fluture in lapte de oaie.

Mai nou, pe blogul respectiv nu mai primesc accept mistourile fine pe care Becali nu le poate intelege in maxim 7 zile. Sunt repeziti cei care comenteaza fara sa pupe undeva Razboinicul de Telemea. S-a facut post separat pentru cine vrea ceva de la Becali. Si aici s-au adunat deja vreo 694 de „da si mie” (pana in clipa asta); mai multi decat toti ceilalti comentatori de pe blog la un loc. 🙂

Fiti atenti ce-i scrie unu’ butonistei care se vede, saraca, mai mare decat Rahatul Suprem. Poate afla asta si-o da afara si de pe blog, si de pe glob, si din PNG, si din tzara…eventual.

„Doamna Butonista Sefa, recunoasteti fara sa fiti supusa unui test de “anduranta”, precum scaunele IKEA, ca ii redactati textele, “concepute” de stralucitul, iluminatul Becali, pentru ca dansul este prea agramat ca sa pastreze coerenta si integritatea frazei?

Daca da, cum va simtiti ca jecmaniti de bani o persoana cu handicap? Eu unu n-as indura sa fac asta.”

:)) Foarte tare randul final!

14 gânduri despre „Becali si-a tras butonista

    lektor a spus:
    octombrie 18, 2008 la 10:01 am

    dar daca stai putin sa te gindesti, butonista face o treaba remarcabila.

    Munca ei poate fi descrisa mai degraba drept crowd control decit mediere de blog:)

    drstoica a răspuns:
    octombrie 18, 2008 la 8:37 pm

    Si poate nici nu e singura treaba pe care o face! :))

    butonista sefa a spus:
    octombrie 20, 2008 la 2:51 am

    Stimabile gainar sef drstoica comentariul care sustineti ca a aparut pe blog-ul mentionat de dumneavoastra a avut urmatoarea forma :

    ––––––––––––––––

    BUTONISTA SEFA : Comentariu refuzat .Va rog recititi REGULAMENTUL DE FUNCTIONARE al acestui blog !

    Becali si-a tras butonista « Dr Stoica / da-te-n blogul meu, te rog! on Octombrie 18th, 2008

    ––––––––––––––––

    in consecinta daca comparati ceea ce postati dumneavoastra aici cu copy-paste-ul meu de mai sus, precum se observa evident, sunteti un PINOCHIO, acest nume eu neatribuindu-l vestitei papusi de lemn ci unor suferinzi de onanie acuta (sindromul SOA) precum persoana lu’ matale care esti tu onanist ce esti !

    Culmea ca aici unde dau peste un hilar mitoman ce eshti tu mitomanule ce eshti gasesc si un flacau intelegent care a sesizat corect rolul care-l am in functionarea acelui blog .Roaga-l sa-ti explice ce reprezinta CC-ul nu de alta dar sa mai te culturalizezi si matale !.

    lektor – ai respectele mele
    drstoica – esti prea mic ca sa-ti acord cinstea si onoarea de a te injura personal si te rog sa ma crezi ca am un repertoriu de exceptie !

    Va pup dulce si va doresc numai bine si bune !

    drstoica a răspuns:
    octombrie 20, 2008 la 9:30 am

    :))) Ai sters comentariul respectivului de pe „globul” lui Gi ca sa nu-l mai citeasca si altii si sa te faca de cacutz in neasemuita lume a internetului? :)) Ma iei pe mine cu „Va rog recititi REGULAMENTUL bla bla bla”… Ar fi ca si cum ti-as sterge si eu tie randurile astea de bufon al regelui si as accepta provocarea infantila la injuraturi eterne. Dar n-o fac, domnule (ca doamna nu prea pari, ma scuzi). Iti las vorbele pe aici si promit ca data viitoare cand mai dau un copy/paste de pe blogul vostru, fac si un print screen, bine?
    Cat despre Lektoru’, nu cred ca are nevoie de limbutzele tale; e un tip prea meserias, o stiu si eu. Cine-i mai Pinocchio dintre noi doi: tu care te dai butonista, desi ai fatza clara de butonist? Sau tu care incerci sa speli imaginea unui om care oricum nu are nevoie de tine si de spalatura ta? :))

    drstoica a răspuns:
    octombrie 20, 2008 la 9:38 am

    A, si sa stii ca acum ma bucur si mai tare ca am apucat sa dau copy/paste commentului respectiv. Macar pe blogul asta ramane pentru posteritate, daca tu tot l-ai afisat, apoi l-ai cenzurat nemilos pac pac. 🙂 Sincer: de ce l-ai sters de-acolo? Doar pentru ca era unul inteligent si amuzant deopotriva? Tu crezi ca sunt singurul care a apucat sa-l citeasca?

    lektor a spus:
    octombrie 21, 2008 la 6:39 am

    hehe, singura explicatie e ca sint mai multe butoniste si nu stie una ce-a sters cealalta:)

    am citit si eu comentariul, pacat c-a fost sters. cu putina imaginatie putea fi intors in favoarea lui cici.

    newdada a spus:
    octombrie 21, 2008 la 8:14 pm

    I don’t understand … ! 🙂

    alanya a spus:
    octombrie 23, 2008 la 10:06 am

    am vazut si eu comentariul de care zici tu. si am mai vazut si altele care ulterior au disparut. dar nu m-am mirat. la asa proprietar de blog, asa butonista. sau, vorba lui lektor, or fi mai multe butoniste. si toate la un loc or avea un singur neuron ratacit. 🙂

    nanu a spus:
    octombrie 24, 2008 la 10:42 am

    Mare e gradina lu’ Becali! Pacat ca mai scapa cate unu’ din ea…

    bela a spus:
    octombrie 25, 2008 la 9:42 am

    Nu ma angajeaza si pe mine nici un gigi butonista lui? Ca m-am saturat de banci credite asigurari.:))

    antipolitica a spus:
    octombrie 25, 2008 la 9:57 am

    Tanti Butonista lu’ Becali, esti zero pe cuvant! Si asta inca e un compliment sa stii! 🙂

    drstoica a răspuns:
    octombrie 25, 2008 la 12:41 pm

    @bela: Depinde ce butoane stii sa apesi. Mai multe butoane, mai multe sanse de castig. 🙂

    drstoica a răspuns:
    octombrie 25, 2008 la 12:42 pm

    @antipolitica: Mai fa-i complimente de-astea, ca s-ar putea sa-i placa.

    anonim a spus:
    decembrie 23, 2008 la 12:42 pm

    ce de invidiosi pe aici …. crapa ranza in voi … hahalelelor …

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!