London Boulevard. Un nenorocit de film foarte misto

Publicat pe

Adica nu e Oscarul Oscarurilor. Nicidecum! E un film cu suparari, iubire, focuri de arma, gangsteri britanici, paparazzi si neprevazut.

Colin Farrell. Un trist, de felul lui. Un actor care trebuie distribuit mereu in fix acelasi gen de roluri. Pe care le face excelent. Va amintiti In Bruges? Ala e.

Keira Knightley. Mmuah! Frumusica, fragila si-o actrita corecta. Si eu m-as cam duce dupa ea pana la capatul lumii… 🙂

Un tip, Mitchell, iese din inchisoare si incearca sa-si continue viata altfel decat inainte sa intre acolo pentru 3 ani. Dar e greu, na, ca se invarte numai printre baieti care au pac-pacul in sange. In plus, are o sora care bea de stinge, face orice, dar mai ales… orice cu bogatii pentru un ban cinstit si ii sta lui Mitchell ca un ciuline pe freza.

Proaspat eliberatul isi gaseste o slujba: bodyguard al unei starlete prabusite in depresie, urmarita de paparazzi asa cum Oana Zavoranu, Monica Columbeanu si Mihaela Radulescu n-au fost si nici nu vor fi vreodata.

Paparazzi la Londra. Aia da plaga sociala, nu ca la noi, unde toata lumea injura tabloidele si le citeste in draci! Dar ati putea obiecta, sunt sigur. Si oricum am da-o, avem de-a face cu una din doua situatii: ori filmul exagereaza de rupe si, atunci, iata ce ne prosteste producatorul anglo-american cu scenariul lui… ori e adevarat, iar tabloidele romanesti sunt praf in ochi pe langa ce au englezii. Din niste povesti reale pe care le cunosc, inclin sa cred ca a doua varianta e cea plauzibila.

Mitchell se indragosteste de starleta (Charlotte), dar o face discret, cuminte, jenat de propriul statut de om cu cazier. Iar sfarsitul povestii chiar ma asteptam sa fie altfel.

Justitie divina pana la capat!

Muzica de pe coloana sonora e data naibii! Rolling Stones, The Electric Banana, Graham Gouldman, The Knickbockers… vechituri serioase, mi-au mers la inima.

Americanul William Monahan care face un film englezesc e la prima sa experienta ca regizor. Dar a scris inainte, printre altele, The Departed (Cartita lui Scorsese). Adica e deja la un nivel. imdb ii da nota 6.4, insa eu m-as risca la un pic mai mult pentru… vedeti voi pentru ce. 🙂

si o piesa din film, asortata excelent cu imaginile si actiunea:

16 gânduri despre „London Boulevard. Un nenorocit de film foarte misto

    Înviorare mentală « Gabriela Elena a spus:
    martie 23, 2011 la 1:57 pm

    […] minţii poate fi găsit doar la […]

    The Fairy's Apprentice a spus:
    martie 23, 2011 la 9:53 pm

    Gata, l-am pus pe lista de vineri seara!
    Imi place mult Keira, si (out of topic) cred ca stii deja poza asta de pe coperta Vanity Fair, comisa de Annie Leibovitz: http://www.joblo.com/newsimages1/vanityfairbabes.jpg
    Apropo, nu mai dai cu niste poze in noi? 🙂

    drstoica a răspuns:
    martie 23, 2011 la 11:27 pm

    Da, frumoasa poza cu cele doua. Ambele fete imi merg la suflet in momentele lor de mare arta! 🙂
    Hai ca incerc sa mai gasesc ceva foto de postat pe-aici. Dar in voi nu dau, sa stii! 🙂

    drcraciun a spus:
    martie 24, 2011 la 9:35 am

    WOW ! Colin Farrell si vad ca apare si Ben Chaplin pe undeva. Filuml asta chir ca trebuie sa-l vad, multumesc pt. recomandare, eu nici nu auzisem de el. De Colin Fartrell am fost asa de dezamagit in ultima vreme de cand l-am vazut in The Way Back, si ausesem asa de High Expectations de la filmul ala…Dar evident ca In Bruges a fos excelent.

    In Romania s-a auziot de filmul norvegian Upperdog ? Eu l-ma vazut aici dar e 2/3 in lb. norvegiana , doar restul in engleza. E un film ff misto cu relatii si de dragoste si de famile cu copii adoptivi care se regasesc , plus efectul razboiului dinAfganistan asuora unuia din eprsonaje. Mi s-a parut un film f. nuantat.

    Aici, desi nu e strict on topic, te rog sa ma scuzi, dar voiiam sa mai zic si asta si nu stiam unde sa o pun, acum vad ca asteptam sa iasa pe DVD , filmul norvegian Nokas, care este despre un jaf de banca adevarat care a avut loc in orasul unde sunt eu acum cand s-au furat vreo 10 milioane de $ de la o banca de un grup de jaf armat. Eu nu l-am vaziut cand aparuse pe ecrane ca nu eram inca aici, ma intreb daca o sa apara si inRomania, ca suna destul de misto.

    http://www.imdb.com/title/tt1337366/

    drcraciun a spus:
    martie 24, 2011 la 9:42 am

    P.S. Apropos de impuscaturi, stiati ca in Norvegia nr,. de arme de foc per capita este > in SUA, si eu amfost surprins dar e adevarat ! E vorba mai ales de pusti de vanatoare. Dar in rest pe strada e ff pasnic, nici macar betivi nu vezi, nu exista homeless, nu exista saraci, daca vreti sa cititi despre inchisorile de lux din Norvegia am pus eu niste linkuri la un post din blogul meu (NU e reclam la blog, e doar asa din curiozitatae) in Vicontele de Bragelona -capitolul 3 -Prin Tunel partea 3 (nu e nevoie sa-mi cititi tot romanul (LOL!!!) ca sa va dati seama ce se intampla, capitolele nu au de altfel nici o legatura coerenta intre ele, nu e interesant pt. publicul larg, etc, doar asta cu inchisorile e misto si e tipic Norvegia, restul sunt doar gargauni din capul meu.)

    drstoica a răspuns:
    martie 24, 2011 la 9:51 pm

    @drcraciun: Nu, n-am prea vazut filme norvegiene, dar multumesc de recomandari; stiu ca scandinavii sunt destul de buni in a trata cinematografic relatiile interumane.
    Let the Right One In e un film cu adevarat bun! Mult peste, de exemplu, London Boulevard.
    https://drstoica.wordpress.com/2009/10/16/let-the-right-one-in-da-e-de-vazut/

    Delia a spus:
    martie 25, 2011 la 3:40 pm

    M-a innebunit o prietena cu filmul asta. De o saptamana ma bate la cap incontinuu sa-l vad.

    drstoica a răspuns:
    martie 25, 2011 la 4:01 pm

    @Delia: A, stai, sa nu te duci cu sacul la pomul laudat! 🙂 Ca nu-i innebunitor. E doar un film misto, cu C.F. si K.N. Atat. 🙂

    habarnam a spus:
    martie 28, 2011 la 9:02 pm

    E chiar misto. Dar Keira…cam agitata:))

    drstoica a răspuns:
    martie 28, 2011 la 9:07 pm

    @habarnam: Imi place agitatia ei. :))

    adina a spus:
    martie 31, 2011 la 12:39 pm

    si mie imi place agitatia ei, e misto sa mai auzi si-un fuck din gura ei ca parca ma saturasem de lexu ei de secol opspe 😀

    drstoica a răspuns:
    martie 31, 2011 la 1:06 pm

    @adina: Da, mai ales „fuck”! :))

    viesparul a spus:
    aprilie 7, 2011 la 10:43 pm

    da, piesa e f misto. si mutzam pentru recenzia filmului, am sa merg sa-l vad…

    drstoica a răspuns:
    aprilie 7, 2011 la 10:57 pm

    @viesparul: Cu placere. Nu te astepta la filmul filmelor. Dar are… ceva. Un ceva misto, care nu te lasa sa dai filmul la gunoi.

    denisa a spus:
    aprilie 12, 2011 la 9:20 pm

    Chiar astazi am vazut London Boulevard , iar din greseala, am dat peste un alt film cu Keira, pe care l-am si vizionat. Last Night (2010) se numeste, iar din distributia filmului mai fac parte si Eva Mendes , Sam Worthington (actorul din rolul principal din Avatar) care, dupa parerea mea joaca destul de bine si Guillaume Canet (Jeux d’enfants -Love Me if You Dare) . Vizionare placuta!

    drstoica a răspuns:
    aprilie 12, 2011 la 9:45 pm

    Bun, Denisa, mersi frumos de recomandare, n-am vazut Last Night.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!