Potop, acum, aici :) (cu foto)

Publicat pe

In fata blocului meu ploua. Ploua putin cam tare. 🙂 Imi vine sa ies cu putina, s-o pun la streasina ca sa se umple in 20 de secunde. Si ce sa fac dupa aia cu apa? Nu stiu, da’ mi-e si mila ca se risipeste atata cand noi platim in fiecare luna milioane de lei la intretinere. 🙂

La un moment dat, trecea o pereche. Romantica si uda fleasca. Eu stiu cum e, ca mi s-a intamplat. Poze n-am putut sa-mi fac atunci… 🙂 Dupa ce ne-a murat bine, ploaia s-a oprit. Am intrat la KFC. Curgea din noi ca dintr-o conducta sparta. Dar era vara afara, ce naiba! In 10 minute eram ca scosi din cutie. Se uscasera si chilotii de pe mine. 🙂

„Ploaia care va veni… le va potopi pe toaaatee…”

7 gânduri despre „Potop, acum, aici :) (cu foto)

    Dan a spus:
    iunie 25, 2011 la 2:39 pm

    Chiar în conditii meteo grele fata are o eleganta desvârsita în miscari. Doar nu stia ca o pozezi!! Gratie, numele tau este .. rosu!

    drstoica a răspuns:
    iunie 25, 2011 la 3:09 pm

    Nu stia, ca altfel, ar fi dansat si mai abitir in ploaie! 🙂

    constantin a spus:
    iunie 25, 2011 la 5:31 pm

    îmi place mica ta postare. scurt, la obiect şi uman

    drstoica a răspuns:
    iunie 25, 2011 la 5:33 pm

    Multumesc, Constantin. Ca om sunt si io, nu? 🙂

    Devo a spus:
    iunie 25, 2011 la 8:16 pm

    Trebuie sa fac o lista cu ce nu-mi place de pe aici,dar acum,sincer, nu puteam rata asa o ploaieee. 🙂 😉

    drstoica a răspuns:
    iunie 25, 2011 la 10:23 pm

    @Devo: Eu am ratat-o. Am stat la fereastra s-o fotografiez, in loc sa ies, s-o simt pe pielea mea. 🙂
    Ia sa vedem lista! 🙂

    Ce poţi dărui? « Gabriela Elena a spus:
    iunie 26, 2011 la 5:39 pm

    […] nu v-am mai vizitat blogurile, nu am mai postat nimic, iar la comentarii nu am răspuns, VĂ MULŢUMESC PENTRU CĂ-MI SUNTEŢI ALĂTURI în această perioadă, tensionată pentru […]

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!