Anonimul din Delta

Publicat pe Actualizat pe

De mult tot imi spun ca tre’ sa ajung si eu prin Delta. Sa ma manance tantarii, sa plutesc prin stufaris, sa dau la peste chiar daca habar n-am, sa ma linistesc pentru ca exact asta imi inspira mie Delta Dunarii: liniste.

Tocmai ce-mi povestea alaltaieri un prieten ca a fost cateva zile acolo unde se pupa Dunarea cu marea. Ramasese indragostit de loc.

La Sfantu Gheorghe, mai nou, e loc de film. Intre 10 si 16 august. Festivalul Anonimul tinde sa puna Delta romaneasca  in valoare. In valoare turistica. Asta va aduce bani si va aduce o aglomeratie nesuferita in locul ala aproape uitat de lume. Si plin de liniste… dar pana cand?

Iata spotul de promovare al festivalului.

Un gând despre „Anonimul din Delta

    pinguinulfurios a spus:
    iulie 20, 2009 la 12:01 pm

    Sincer as fi preferat ca Delta sa ramana asa cum a fost pana acum. Salbatica. Dar vulturii au mirosit prin stufaris ca e rost de banet. Nici nu stii ce scoruri sunt pe terenurile de acolo, terenuri care se vand, se fac pensiuni, vor ajunge gratangii, pet-uri, pungi de cipsuri si mucuri de tigări. Cică să vada lumea ce frumos e la noi. Numai ca la noi nu exista simtul frumosului. Macar scorurile destul de piperate de acolo poate o sa-i tina departe pe gibonii devoratori.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!