Ultimul episod din 2015 :)

Publicat pe

Despre schimbare. Despre exprimare. Despre experiența mea personală.

Hai Sus!🙂

Cu mult mai multe mă găsești în fiecare zi aici: http://www.catalinstoica.org

6 gânduri despre „Ultimul episod din 2015 :)

    Mala a spus:
    Decembrie 29, 2015 la 6:58 pm

    Hai sus, Doc! Totul in noul an sa fie asa cum iti doresti. La multi ani!

      drstoica a răspuns:
      Decembrie 30, 2015 la 12:11 am

      Mulțumesc, Mala, un an nou de mare excepție îți doresc! Hai Sus și La Mulți Ani!🙂

    racoltapetru6 a spus:
    Decembrie 30, 2015 la 7:40 am

    Un an nou bun, cu multe zile excelente!🙂

      drstoica a răspuns:
      Decembrie 30, 2015 la 10:31 am

      Mulțumesc mult, Petru! Și anul tău tot extraordinar să fie!🙂

    zaraza26 a spus:
    Decembrie 30, 2015 la 3:00 pm

    Si mai sus!
    Retinusem si eu cuvintele Maicii Tereza si nu demult am cautat citatul pe internet, dar nu l-am gasit. Nu mai stiu daca am folosit acea idee sau m-am folosit de alta cu mesaj asemanator. Multumesc pentru punerea ideii intr-un mesaj cu inceput si sfarsit.🙂
    2016, hai sus!❤

      drstoica a răspuns:
      Decembrie 30, 2015 la 3:26 pm

      Și eu mulțumesc, Zaraza, hai sus și să ne bucurăm în mod fantastic de noul an! El abia așteaptă să ne arate ce poate!🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

