A darui e suficient. A fi e totul.

Posted on Updated on

iubire-rai-adbAșa vreau să fiu. Cum zice Nichita în Lambada lui.🙂

Când profetul Isaia a făcut să plouă în Israel, oamenii l-au întrebat: „cum ai reușit să aduci ploaia?”. El le-a răspuns simplu: „am fost ploaie”.

Când lui Bruce Lee i s-a adresat întrebarea: „cum faci să curgi ca apa?”, artistul marțial a răspuns simplu: „fii apă, prietene, și vei reuși și tu”.

Eu vreau să fiu iubire, nu să am iubire. „A fi” înseamnă mult mai mult decât „a avea”, pentru că, astfel, totul vine bine de la sine.

La început, când încă mai purtam
pe suflet coaja de var a sufletului,
credeam şi speram
iubind să fiu iubit.
Mai târziu, când dădeam din trup
ca dintr-o aripă,
în sângerosul aer, mi-am zis:
dacă pot să iubesc, mi-e destul
şi mi-este surâs
şi mi-este vis
dacă pot să iubesc.
La urmă, la umbră
am cântat:
dacă cineva poate să iubească,
e împărat;
dacă cineva este iubit,
e infinit
şi dacă există iubire,
din goluri se naşte plinul.

Nichita Stănescu

2 thoughts on “A darui e suficient. A fi e totul.

    Mala said:
    Octombrie 30, 2015 la 11:37 pm

    Ma intrebase odata o doamna ce mai fac, raspunsul venind rapid din partea mea „exist”. „Esti, Mala, tu esti, nu existi”. Mult timp m-am gindit ce-a vrut sa-mi zica insa, intr-un final, am inteles .

      drstoica responded:
      Octombrie 31, 2015 la 12:15 pm

      Frumos!
      E bine când ne lăsăm puși pe gânduri și ne descoperim din ce în ce mai bine, nu?🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

