Un exercitiu de autocunoastere (Video)

Posted on

incredereaEste un exercițiu extraordinar la care eu i-am îndemnat și-i îndemn mereu pe participanții la cursurile sau la workshopurile mele de dezvoltare personală și profesională. Și le cer feedback. Bineînțeles, cui are disponibilitatea de a răspunde provocării. Sau autoprovocării.

Deși cursurile se termină după 5 sau 7 sau 11 săptămâni, întrebările nu cred că le dispar deloc din minte participanților, răspunsurile fantastic de importante parcă apar pe neașteptate, uneori ca niște lovituri, alteori ca niște miracole, iar creșterea personală abia începe să-și facă efectele și nu se mai termină niciodată.

Iată exercițiul la care vă îndemn pe toți, știind cât de puternic poate fi. De unde? Din proprie experiență.

E greu? Da, e greu. E necesar? Da, e vital să poți face asta. E plăcut? Da, devine, dacă-ți dai voie. Hai Sus! 🙂

Câteva minute pe zi în felul acesta îți pot schimba viața. Și crede-mă: mereu în bine!

7 thoughts on “Un exercitiu de autocunoastere (Video)

    Mala said:
    Septembrie 30, 2015 la 9:17 pm

    Fantastic moment!

      drstoica responded:
      Septembrie 30, 2015 la 9:35 pm

      Și mie tot așa mi se pare.

    Gabriela said:
    Octombrie 5, 2015 la 8:52 pm

    Tocmai m-am întors din concediu şi am yis să recuperez ce am pierdut în ultimele săptămîni. Iar postarea asta m-a terminat. Momentul din video e de-a dreptul puternic şi emoţionant; şi da, e greu, eu încă lucrez la uitatul în oglindă; nu-mi place mereu ce văd, dar e din ce în ce mai bine – imposibilul e fezabil 🙂

    PS: unde pot găsi info despre cursurile ţinute de tine, cum se poate participa şi pe ce criterii (dacă există)?

      drstoica responded:
      Octombrie 5, 2015 la 9:24 pm

      Mulțumesc, Gabi, sper că ai petrecut așa cum ți-ai dorit și te-ai odihnit, ți-ai reîncărcat bateriile!🙂
      Foarte bine, lucrează, niciodată nu va fi în zadar să aprofundezi încă și mai mult conversația cu tine, observarea de sine, autodescoperirea.
      Până acum, eu am lucrat doar în companii sau cu grupuri gata formate, darvoi începe să ofer aceleași lucruri extraordinare tuturor oamenilor care simt că au nevoie, le-ar face plăcere și vor să primească.
      Hai să vorbim pe mail, cu detalii, bine?
      O seară excelentă, Gabriela!

        Gabriela said:
        Octombrie 6, 2015 la 9:19 am

        Eu mulțumesc Cătălin! Dacă lucrezi mai mult cu companii, poate reușesc să organizez ceva pentru cea la care lucrez, avem niște programe cu beneficii pentru angajați. E în regulă dacă vorbim mai multe pe mail, am pus în detalii adresa mea personală de mail.
        O zi faină îți doresc!

          drstoica responded:
          Octombrie 6, 2015 la 5:01 pm

          Ok, ți-am scris.🙂

        Gabriela said:
        Decembrie 31, 2015 la 12:14 pm

        Ms draga

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

