Tu cum preferi?

Publicat pe

Este șansa sistemului educațional contemporan. Să aducă aplicația în procesul de învățare. Doar așa oamenii se pot implica maxim. E ca într-un joc. Atunci când stai pe margine, crezi că înțelegi, dar nu înțelegi suficient. Crezi că te implici, dar nu poți face altceva decât să critici. Când joci, ești acolo, îți consumi energia creând, nu criticând.

implicare

4 gânduri despre „Tu cum preferi?

    Mihaela Vladulescu a spus:
    August 21, 2015 la 10:40 am

    Si poate incepe din scoala cu primele notiuni de matematica, fizica, chimie. Da, laboratoarele! Apoi, Laboratorul vietii, cu cat mai multe experiente si lectii de viata. Asta inseamna curiozitate, vointa, curaj, determinare, evolutie.

      drstoica a răspuns:
      August 21, 2015 la 11:58 am

      Absolut, Mihaela! Totul începe cât mai devreme. Prin stimularea autenticității, creativității, spiritului de cooperare… Competitivitatea ne-a crescut egoismul și orgoliul la niște cote alarmante.

    dana alexandru a spus:
    August 23, 2015 la 10:24 am

    Eu cred ca inainte de a fi aplicate in scoala ,metoda implicarii ,a propriului exemplu ar trebui folosite acasa,de parinti,in educatia celor sapte ani de acasa.Din pacate ,marea majoritate a parintilor merg pe sistemul”eu spun-copilul executa,” sau mai rau,pune educatia pe spatele scolii.Eu vad mai adanca problema asta a educatiei,de orice fel :profesorii sunt si ei parinti,la fel cum si parintii pot fi profesori pentru copii.

      drstoica a răspuns:
      August 23, 2015 la 11:44 am

      E-adevărat ce spui tu, Dana. Însă până la a merge la școală, copilul trăiește oricum, involuntar, după sistemul aplicativ. Școala e cea care îi reprimă dorința de a se implica, în colaborare cu părinții, care cred că școala așa trebuie să fie. Cu toții ne-am obișnuit așa…

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

