Am rămas fără cuvinte, recunosc.

Publicat pe Actualizat pe

lumeaCând mi se întâmplă lucruri de-astea, îmi dau lacrimile.🙂 Pentru că exact așa valoare îmi propun în fiecare zi să adaug oamenilor, iar ei fac tot ce li se pare ok pentru a-și schimba viețile din rău în bine, din bine în și mai bine. În excelent!🙂 Am primit ieri, azi, câteva astfel de păreri ale unor oameni pe care oricum îi iubesc.🙂 Mircea Pene este un coleg din școala de arte marțiale. Nu ne știm de prea multă vreme. Dar acum, parcă ne cunoaștem de-o viață. Ceea ce el a scris despre mine aș scrie și eu despre el fără nicio rezervă. E Project Manager în cadrul centrului de cercetare și dezvoltare Renault România. De la el știu că e cel mai mare centru de acest gen al Renault din afara Franței. Nu zic mai multe, nu vreau să mă dau mare🙂 ; vreau doar să mă bucur de relațiile pe care reușesc să le creez cu oamenii din jurul meu. Și să-ți spun că poți obține și Tu de la viață exact ceea ce eu trăiesc. Dacă ți-ar plăcea așa ceva, bineînțeles.🙂

E al doilea curs al meu la care Mircea participă. Nu știam ce-o să scrie despre mine, dar m-a făcut să mă simt „wow!” și-i mulțumesc din suflet!

„Am avut ocazia să particip la câteva zeci de traininguri dintre cele mai diferite. Începând unul nou cu Cătălin, am plecat de la ideea că „am mai văzut filmul ăsta”, dar poate este și ceva diferit.  Nu mi-a trebuit mai mult de o ședință pentru a observa calitatea informațiilor oferite, dar și grija acordată cursanților.

Fără să conștientizez, am început să fac paralele cu experiențele anterioare de acest tip:

-fără concesii asupra numărului de cursanți – este esențial pentru a reuși să îi implici pe toți cei prezenți, deși, din păcate, o parte a trainerilor acceptă astfel de concesii, fie din considerente financiare, fie la presiunea corporației.

-punctualitatea – esențială pentru a nu avea decalaje printre participanți și pentru un grup omogen, lucru pe care nu l-am întâlnit la locul de muncă;

-structura ședințelor – foarte clară și te ajută să conștientizezi progresul făcut; din păcate, am întâlnit situații (și nu puține) în care trainerii nu reușeau să parcurgă tot materialul sau o făceau superficial;

-imparțialitatea în ceea ce privește implicarea cursanților – indiferent că ești introvertit sau extrovertit, Cătălin reușește să te aducă acolo; inutil să compar cu ședințele din Corporație.

-implicarea emoțională – după fiecare ședință, ai impresia (deși poate suna ciudat) că pleci cu o parte din el (din cunoștințele lui, parcă îi și auzi vocea permanent), lucru rar întâlnit la locul de muncă.

Vreau să punctez câteva lucruri pe care le-am dezvoltat cu Cătălin:

-autocunoașterea – este primul pas în cunoașterea celor din jurul tău;

-recunoașterea mai amănunțită a mesajelor transmise de: paralimbaj și limbajul non-verbal;

-creșterea capacității de a trata situații dificile, încordate sau posibil conflictuale;

-creșterea capacității de sintetizare și prioritizare.

Pot spune că toate acestea, citite de un neavizat, pot părea povești. În schimb, în mâna unei persoane care cunoaște termenii, devin uneltele cu care își poate construi viața pe care și-a dorit-o mereu.”

Mulțumesc!

2 gânduri despre „Am rămas fără cuvinte, recunosc.

    zaraza26 a spus:
    August 7, 2015 la 1:20 pm

    Felicitari tuturor! Felicitari noua!😉
    In ultima vreme dezvolt si eu cu mine ceea ce a dezvoltat Catalin printre cursanti.🙂

      drstoica a răspuns:
      August 7, 2015 la 2:15 pm

      Bravo, Zaraza! Cu toții putem face asta, în fiecare zi a vieților noastre. Dezvoltarea personală în sine trebuie să fie ceva intenționat, nu ocazional.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

