Succesul depinde de agenda ta zilnica

Publicat pe Actualizat pe

Cele mai uzuale două scuze ale omului: n-am timp, n-am bani. 🙂 Când îți cunoști cu adevărat valorile și prioritățile, faci în așa fel încât nimic să nu-ți lipsească în drumul către împlinirea unui vis, către atingerea unui obiectiv, către ceva care chiar se cere făcut. Dar nu uita: cunoaște-ți valorile și prioritățile! Altfel, vei căuta întotdeauna replici de genul: „n-am timp, n-am bani”.

Tu îți scrii în fiecare seară ce ai de făcut a doua zi, pas cu pas? Nu într-o seară, ci în fiecare seară! Revezi lista asta pentru update-uri în fiecare dimineață? Știi exact de ce vrei să faci ceea ce scrii acolo? Sunt întrebări esențiale pe care merită să ți le pui. Altfel, trăiești la întâmplare, iar rezultatele tot așa apar.

directia

4 gânduri despre „Succesul depinde de agenda ta zilnica

    Danny a spus:
    Iulie 31, 2015 la 11:21 am

    Hai ca mi-am facut si eu curaj sa-ti scriu. Iti citesc blogul de cateva luni si imi plac foarte mult postarile tale scurte si cuprinzatoare, ai mereu o vorba buna, un cuvant de incurajare care sunt mereu binevenite si voi continua sa te citesc pe viitor. Apreciez felul in care privesti diverse probleme sau situatii de viata.
    Cat priveste aceasta postare, iti dau mare dreptate, trebuie sa te hotarasti si apoi sa urmaresti ce este esential, ce este prioritar pentru tine si sa actionezi conform scopului tau. Sau asa cum parca tot la tine am citit : „daca nu stii unde te indrepti, niciun drum nu se va dovedi bun”. La scuze ne pricepem cu totii.

      drstoica a răspuns:
      Iulie 31, 2015 la 11:59 am

      Danny, îți mulțumesc foarte mult! Pentru vizite, pentru apreciere, pentru că mi-ai scris și pentru că îți pasă de viața ta! Când oamenilor le pasă cu adevărat de viețile lor, ei se schimbă în raport cu tot ceea ce trăiesc, în raport cu toți cei pe care-i întâlnesc. Se schimbă relațiile. Mereu în bine. Am descoperit asta la mine, descopăr și la ceilalți și e un lucru care mă face să mă simt extraordinar.
      Suntem co-creatorii existențelor noastre. Am primit câte o viață și un corp. Aspect esențial. 🙂 În continuare, trebuie să facem și noi ceva cu ce ni s-a dat, nu? 🙂
      Zi excelentă să ai!

    Gabriela a spus:
    Iulie 31, 2015 la 2:48 pm

    Eu zic că acest video se pretează la capitolul succes. Un om a avut un vis, a lucrat pentru el timp de un an (după cum spune el) și l-a făcut realitate. Fiind însumi un mare fan Foo Fighters (chiar am făcut tot posibilul ca să-i pot vedea și eu anul acesta în concert, în noiembrie, yey 🙂 ) apreciez efortul și dedicarea. Și, 1000 de oameni, nu e de neglijat.
    Dacă răspunsul cererii va fi onorat, rămâne de văzut. Dar această acțiune rămâne în istorie. Și mi-a făcut ziua mai frumoasă! El e deja sus pentru că a învățat să zboare! 🙂

      drstoica a răspuns:
      Iulie 31, 2015 la 6:23 pm

      Impresionant, Gabi, mulțumesc mult!
      E o lecție autentică de leadership. Un om a avut un vis. Și a făcut tot posibilul și imposibilul pentru a-l materializa, pentru a-l aduce în fața celor care crezuseră, dar și a celor care nu crezuseră în el, din diverse motive.
      Iar ție îți doresc o experiență extrem de plăcută la concert! 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

