Fă în fiecare zi tot ce credeai că nu poți face!

Publicat pe

Gândurile sunt importante. Emoțiile și mai și. Dar acțiunile consfințesc rezultatele. Acțiunile potrivite îți recreează comportamentul, te aduc în postura câștigătorului din propria ta viață.

Hai Sus! Hai să vezi că poți zbura!

muntele

2 gânduri despre „Fă în fiecare zi tot ce credeai că nu poți face!

    Gabriela a spus:
    Iulie 30, 2015 la 4:43 pm

    Dragă Cătălin, dacă nu ți-am spus până acum rău am făcut. Deși nu te cunosc personal, mi-am dat seama de când am început să-ți citesc blogul că ești un om excepțional și îmi doresc sincer să fie mai mulți oameni ca tine, în sensul de energie, motivație, informație, experiență și prietenie împărtășite, că altfel ești unic și așa trebuie să rămână, da ? 🙂 Din postările tale am învățat numai lucruri bune și folositoare, care m-au disciplinat să acționez atunci când toată ființa mea mi-a spus că nu se poate. Dar s-a putut. Cu mîna pe suflet îți spun că azi de dimineață eram puțin tristuță și demotivată, gândindu-mă dacă să mă aventurez în ceva ce îmi propusesem pentru anul viitor sau nu, ceva ce este destul de greu de obținut, dar nu imposibil. Și apoi am citit „Acțiunile potrivite îți recreează comportamentul, te aduc în postura câștigătorului din propria ta viață.”și mi-am adus aminte pentru ce vreau să fac acel lucru: pentru mine, pentru câștigătorul și luptătorul din mine, ca apoi să-i ajut și pe ceilalți prin puterea exemplului măcar.
    Așa că o să mut muntele și o dau 100% până reușesc. Și îți mulțumesc încă de pe acum la succesul pe care o să-l obțin pentru ce mi-am propus!

      drstoica a răspuns:
      Iulie 30, 2015 la 10:17 pm

      Gabi, îți mulțumesc foaaarte mult! Nici nu știi cât mă bucur atunci când reușesc să susțin transformarea unei clipe, a unei stări, a unei convingeri personale în ceva din ce în ce mai bun pentru omul cu care intru (în mod direct sau indirect) în contact.
      Așa să faci: tot ce poți, tot ce-ți place, tot ce te împinge înainte, chiar și împotriva curentului, până ce reușești ceea ce ți-ai propus! Întrebarea nu este: „dacă reușești”, ci „când”. Atunci când va fi cel mai bine pentru tine. Hai Sus! 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

