În curând :)

Publicat pe Actualizat pe

catalinstoicaĂsta e un fel de teaser.🙂 O postare prin care anunț prietenii mei din mediul virtual (și numai) că, în curând, mă voi muta în casă nouă.🙂 http://www.catalinstoica.org . Și, după aceea, la scurt timp, în a doua casă nouă. http://www.academiadebine.ro . Două case noi, fără să renunț la aceasta veche și foarte prietenoasă.🙂 Plus o pagină de facebook menită să ne mențină într-un contact ușor și permanent.

Prin urmare, blogul de față va rămâne mult mai degrabă ceva personal, cu de toate, cu ceea ce eu trăiesc zi de zi sau îmi atrage atenția, pe care postez din când în când, așa cum era până acum vreo trei ani și jumătate, în timp ce partea de dezvoltare personală, partea de inspirație și motivație, partea de proiecte noi ce vor apărea (și abia aștept să vă surprind cu ele🙂 ) se vor muta pe site-ul personal. Academia de Bine capătă contur, încet-încet, ajutându-mă să ajut. Pe cine? Pe cei care au nevoie și își doresc să evolueze, să vindece la ei anumite blocaje, să stimuleze resurse dintre cele mai surprinzătoare, să-și descopere misiunea personală, atuurile și pașii de urmat, să ajute la rândul lor, să devină niște lideri autentici ai propriilor vieți,  să evolueze în direcția care i-ar face cu adevărat fericiți.

Poza e o captură de pe prima pagină a noului site. Platforma personală (față de aceasta a wordpress) îmi oferă libertatea de a inventa rubrici, categorii, ferestre dedicate ideilor ce-mi vin; îmi dă voie să schimb mereu din mers.

Vă mulțumesc extrem de tare pentru vizitele pe care mi le-ați făcut pe-aici, fiindcă ele și acele muuulte mail-uri private, trimise prin intermediul rubricii Contact, m-au ajutat să mă descopăr încă și mai bine pe mine, să-mi confirm în fiecare zi că bucuria oamenilor devine și bucuria mea, să fiu recunoscător pentru tot ceea ce sunt, ce fac și ce am și să știu sigur că viața devine din ce în ce mai frumoasă, din ce în ce mai bogată, din ce în ce mai împlinită.

Am descoperit că atitudinea potrivită mă duce oriunde vreau să ajung. Mă ajută să învăț, mă ajută să experimentez, mă ajută să înțeleg și să mă dezvolt în fiecare clipă, chiar și atunci când toți ceilalți îmi spun că nu se poate. Atitudinea îmi decide Altitudinea. „Hai Sus!” Așa vreau să vă salut de acum înainte.🙂

Și povestea merge mai departe!🙂

6 gânduri despre „În curând :)

    Poteci de dor a spus:
    Iulie 26, 2015 la 1:37 pm

    Să fie cu dreptul! Multă baftă şi să crească şi noile căsuţe după bunul tău plac!

      drstoica a răspuns:
      Iulie 26, 2015 la 1:59 pm

      Îți mulțumesc foarte mult! Voi avea grijă ca așa să se întâmple.🙂

    illusion a spus:
    Iulie 26, 2015 la 1:48 pm

    Ce proiecte faine! Baftă și să auzim de bine!

      drstoica a răspuns:
      Iulie 26, 2015 la 2:00 pm

      Mulțumesc tare mult! Numa’ de bine să auzim, că se poate!🙂

    Gabriela a spus:
    Iulie 26, 2015 la 2:27 pm

    WOW! Ce veşti minunate! Să fie într-un ceas bun şi felicitări! Le meriţi!
    Hai sus! (merge ca Aloha, şi de salutare şi de rămas bun🙂 )

      drstoica a răspuns:
      Iulie 26, 2015 la 2:32 pm

      Ca de fiecare dată, îmi provoci un „aha”, Gabi.🙂 Da, salut potrivit și de bun găsit și de bun rămas.🙂
      Mulțumesc frumos!

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

