Tu ai face asta??? Brusc.

Publicat pe

E un simplu și extraordinar experiment social. Da, el s-a concretizat într-un material de promovare turistică. Dar, înainte de toate, e un pachet de intenții, comunicare, emoții, fapte.

În viață, ai, de multe ori, nevoie să iei hotărâri Acum. Acum e cel mai bun timp din câte există. E singurul care contează cu adevărat. Învinge-ți temerile, îndoielile, frica de nou, de necunoscut, de eșec, de succes, învinge-le Acum, hotărând să faci lucruri diferite pentru tine, să vezi ce rezultate neașteptat de bune îți va aduce o decizie neașteptată.

Pe mine, mămica aceea cu copil în brațe m-a impresionat maxim. E o femeie cu adevărat puternică. Și știe ce înseamnă Acum.

Atunci când apare oportunitatea, nu mai ai timp să te pregătești. Așa că pregătește-te în fiecare clipă pentru noi și surprinzătoare oportunități! Pregătește-te să crești cu adevărat! Ai curaj să ai curaj!

În altă ordine de idei, frumos marketing!

 

10 gânduri despre „Tu ai face asta??? Brusc.

    zaraza26 a spus:
    Iulie 23, 2015 la 1:59 pm

    As face, da! Bine ca nu mi-ai spus ca ai acum un bilet pentru… Bucuresti!😆 Dar daca as fi de capul meu, as face!

      drstoica a răspuns:
      Iulie 23, 2015 la 4:16 pm

      „Dacă aș fi de capul meu” e și ea o scuză, știi, da?🙂 Când rememorez lucruri pe care le-am hotărât spontan și le-am pus imediat în aplicare, realizez ce importante au devenit în viața mea și cât de tare m-au ajutat să evoluez. Chiar dacă nu eram de capul meu.🙂

        zaraza26 a spus:
        Iulie 24, 2015 la 2:49 pm

        Stiu ca suna a scuza, dar am tendinta sa fac ceea ce nu ii place deloc sotului. Nu dau vina pe barbati😉 dar asta e (inca) societatea in care traiesc. Cu toate astea, am facut destule care „i-au cazut greu la stomac”. Nu cred ca noi hotaram sa prindem ocazia respectiva. Asa trebuia sa fie. Dar necunoscand aceasta, traim cu impresia ca am avut curaj. Curajul nu e al nostru, nimic nu e „al nostru”.

          drstoica a răspuns:
          Iulie 24, 2015 la 8:55 pm

          Îți respect părerea. Dar am o alta.🙂 Și știința, și spiritualitatea sunt de acord că avem liber arbitru. Chestia cu „așa trebuia să fie” chiar e o scuză. Și e periculoasă când ne oprește să facem lucruri.🙂 Ea e binevenită doar atunci când s-a întâmplat deja ceva dincolo de noi și nu am avut puterea de a hotărâ. Însă de cele mai multe ori o avem și ne ascundem de ea, o pasăm altuia/altora, ca să ne putem justifica micile sau marile neîmpliniri. Nu mă refer la tine, să știi; ci la noi, la oameni în general.

    Mala a spus:
    Iulie 23, 2015 la 4:32 pm

    Foarte, foarte faina campania asta! Si-mi vine sa folosesc vorba unui bun, foarte bun amic : „ia uite bre, ce-i dete astuia prin minte!”. In alta ordine de idei, nu cred ca as fi avut curajul celor din reclama insa, daca stau bine sa ma gindesc, de cite ori am luat deciziile rapid am reusit.

      drstoica a răspuns:
      Iulie 23, 2015 la 5:32 pm

      Decizii rapide și, aparent, neobișnuite.🙂 Dar ele aduc experiențe inedite, care te scot clar din zona de confort și-ți dovedesc că nu e deloc rău în afara zonei respective, ba dimpotrivă.🙂

    slowaholic a spus:
    Iulie 23, 2015 la 5:32 pm

    Da! 😃 cele mai nebunești lucruri pe care le-am făcut mi-au adus fie cele mai mari bucurii, fie cele mai mari lecții, fie și una și alta. Idiferent cum a fost, a meritat! Așa că DA! 😊

      drstoica a răspuns:
      Iulie 23, 2015 la 5:33 pm

      Bravo, iată că merită! Spor în continuare! La succese!🙂

    samewhiteblue a spus:
    Iulie 24, 2015 la 1:04 pm

    Da, fără îndoială. Și acum…de la birou dacă ar fi :))
    Deși m-ar concedia!

      drstoica a răspuns:
      Iulie 24, 2015 la 1:15 pm

      Când s-o ivi ocazia, să nu uiți ce-ai scris aici!🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

