Un gram de limba română (19)

Publicat pe Actualizat pe

Credeam că va rugini rubrica asta, că nu mai există subiecte de tip „voi să nu faceți ca ei!”.🙂 Dar sunt persoane care se străduiesc permanent să ne învețe cum să nu ne exprimăm în limba românească. Fiindcă ele nu vorbesc limba română. Doar pe-aia românească.🙂

Maria Grapini, de când a fost domnia sa numită ministru, a intrat cu mult alai în atenția celor ce au făcut clasele 1-12. Cu siguranță că nici doamna Grapini nu a ratat acei ani de școală; doar că faultează grav exprimarea corectă ori de câte ori are ocazia. Pare că „trecea” greu la română an de an; că în fiecare vară mai dădea câte o corigență. Și nu remarca multă lume dacă n-ar fi fost numită ministru. Teoretic, un model pentru cei care vor să ajungă vreodată într-o astfel de funcție. Practic, un model eventual pentru Florin Salam și Gigi Becali.🙂

Cu această postare sper să-ți înfrumusețesc și eu ziua. Că doamna mi-a înfrumusețit-o mie în mod clar.🙂 Cine vrea porție suplimentară de înfrumusețire, să-mi scrie.🙂

grapini

6 gânduri despre „Un gram de limba română (19)

    Poteci de dor a spus:
    Iulie 21, 2015 la 4:32 pm

    E greu să rămâi pe primele poziţii în orice clasament. Chiar în cel de „aşa nu!”. Trebuie să depui eforturi mari. Eu o admir că se străduieşte😀

      drstoica a răspuns:
      Iulie 21, 2015 la 5:09 pm

      Da. Se întrece în fiecare zi cu ea însăși.🙂

    Dan a spus:
    Iulie 21, 2015 la 11:17 pm

    Domnu’ Doctor, ma bucur ca va simtetzi bine!
    Deci mi se pare corect, n-am înteles, despre ce vorbim?

      drstoica a răspuns:
      Iulie 22, 2015 la 1:14 am

      Mulțumesc, mulțumesc de simțirile dumneavoastră!🙂
      Și mie mi se pare corect. Dar prea corect, parcă!🙂

    samewhiteblue a spus:
    Iulie 22, 2015 la 7:16 pm

    Asta nu-i nimic…am văzut și mai ,,bine”. Râd!

      drstoica a răspuns:
      Iulie 23, 2015 la 12:21 am

      Să nu luăm totuși Cezarei ce e al Cezarei.🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

