Tu ce lasi în urma?

Publicat pe Actualizat pe

Dacă astăzi ar fi ultima zi din viața ta, cum ar vorbi oamenii mâine despre tine?

Devino în fiecare zi ceea ce vrei să lași în urma ta: numai Bine.

arbore

2 gânduri despre „Tu ce lasi în urma?

    Mihaela Vladulescu a spus:
    Iulie 19, 2015 la 1:19 pm

    Am o mandrete de fata! Si chiar am plantat o livada la umbra careia nu stiu daca voi imbatrani, am plantat-o pentru viitorii nepoti (adica pentru altii). Si am si o casa. Totusi, in urma mea as vrea sa ramana o vorba buna, ceva care a schimbat soarta cuiva in bine, sa nu fi facut umbra pamantului degeaba.

      drstoica a răspuns:
      Iulie 19, 2015 la 10:52 pm

      Felicitări, Mihaela! Ăsta ar fi sensul pe care să-l dăm vieții, în general. Să construim atât de mult și atât de frumos, încât oamenii să zâmbească, să se bucure, să-și schimbe starea în bine ori de câte ori își vor aminti de noi.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

