La masă cu oameni buni :)

Posted on Updated on

visulMâine dimineață, plec să mă așez la masa lui Maxwell pentru câteva zile.🙂 Am simultan ocazia, plăcerea și beneficiul de a întâlni câțiva americani de-a dreptul extraordinari. Pe lângă alți vreo 200 de români nemaipomeniți.🙂 Vreau să învăț și să nu mă opresc niciodată din asta. Vreau să devin mai bun decât sunt și să pot da mai departe din bunătatea mea. Vreau să-mi trăiesc viața pe care mi-o pregătesc eu, nu pe care mi-o dictează alții.

Săptămâna asta revăd Sibiul. Mi-e atât de drag orașul ăla, încât mă întorc de fiecare dată cu maximă plăcere între granițele lui. Mă plimb pe străzi, îi admir oamenii, interacționez cu ei și le fac poze. Multe poze.🙂

Paul Martinelli, Roddy Galbraith, Christian Del Rosario sunt doar câțiva dintre cei care au valoare de adăugat și altora în zilele următoare. În România, avem una dintre cele mai puternice filiale John Maxwell Team din lume. Tot ce învăț vreau să împart cu voi!

Abia aștept!🙂

masa-lui-maxwell

6 thoughts on “La masă cu oameni buni :)

    ane said:
    Iulie 6, 2015 la 9:01 pm

    „Vreau să-mi trăiesc viața pe care mi-o pregătesc eu, nu pe care mi-o dictează alții” Suna fain!🙂. Apreciez generozitatea ta.

      drstoica responded:
      Iulie 6, 2015 la 9:06 pm

      Mulțumesc, Ane!🙂

    Irina said:
    Iulie 6, 2015 la 10:03 pm

    Wow! Ce frumos! Cata emotie si inspiratie transmiti! De-abia astept sa dau si eu altora din bunatatea ta.🙂
    Bravo!

      drstoica responded:
      Iulie 6, 2015 la 10:10 pm

      Îți mulțumesc mult, Irina, să fim, zi de zi, bine, bine!🙂

        Irina said:
        Iulie 7, 2015 la 9:23 am

        Ma incarc cu energie, bucurie, speranta, incredere ori de cate ori ma gandesc la tine. Inima mea e plina de recunostinta, pana la lacrimi.🙂 Esti o inspiratie si-ti multumesc!
        Faci mult mai mult bine decat crezi. Tot ce ai facut pentru mine sa ti se intoarca atat cat vrei si cat iti trebuie!
        De-abia astept sa ne povestesti!
        Drum bun si distractie placuta, om bun!🙂

          drstoica responded:
          Iulie 10, 2015 la 11:56 pm

          Cuvintele tale frumoase mă fac să mă simt cam prea bine, Irina!🙂 Mulțumesc!

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

