Da sau da? :)

Posted on

Lasă vorbele astea înțelepte să-ți schimbe viața!

proverb-chinezesc

8 thoughts on “Da sau da? :)

    Pusa said:
    Iunie 21, 2015 la 10:58 am

    Hmmmm…. la mine nu prea se potriveste…

      drstoica responded:
      Iunie 21, 2015 la 11:14 am

      Da, nu știu ce să zic… adaptează-l puțin.

    racoltapetru6 said:
    Iunie 21, 2015 la 11:02 am

    Mai clar nici că se putea!

      drstoica responded:
      Iunie 21, 2015 la 11:14 am

      Are o așa încărcătură profundă…

    Mala said:
    Iunie 21, 2015 la 11:03 am

    Doc draga, daca tu zici ca ti-a mers la suflet musai ca asa e! Da’ ma facusi curioasa, zau, in legatura cu dimensiunea intelepciunii zicerii!😀

      drstoica responded:
      Iunie 21, 2015 la 11:15 am

      Și eu sunt curios, chiar dacă e dimensiunea mea. :))

    devilishdesires said:
    Iunie 22, 2015 la 3:39 pm

    Cata intelepciune si profunzime! Toata viata mea a fost o minciuna!

      drstoica responded:
      Iunie 22, 2015 la 6:26 pm

      Scuze, n-am știut că te va marca atât de tare proverbul ăsta chinezesc. :))

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

