Provocarile te ajuta sa cresti

Publicat pe Actualizat pe

Provoacă-te la lucruri nemaifăcute!

Îndrăznește ce nu ai îndrăznit niciodată!

Devino ceea ce vrei cu adevărat să devii, în fiecare zi!

provocari

15 gânduri despre „Provocarile te ajuta sa cresti

    DORA a spus:
    Iunie 16, 2015 la 11:57 am

    Parca era o parte in teoria pozitivismului, cum sa evitam sa incepem frazele cu NU?🙂

      drstoica a răspuns:
      Iunie 16, 2015 la 2:08 pm

      🙂
      Eu nu cred prea tare în evitarea cu orice preț a lui Nu.🙂 Important este mesajul, este flash-ul mental pe care ți-l dă textul. Uneori, o valoare de evitare explicit formulată poate ajuta la o comutare esențială pe o valoare de aspirație.🙂

        DORA a spus:
        Iunie 17, 2015 la 9:14 am

        Cred ca ideea era sa se puna pe accent ce trebuie facut, mai putin pe folosirea unui cuvant. Adica ok, mesajul imi spune ce nu trebuie sa fac. Pai si ce sa fac atunci? Cel putin asa vad eu lucrurile.

          drstoica a răspuns:
          Iunie 17, 2015 la 9:33 am

          De acord.🙂 Dar textul de sus nu-ți spune și care e soluția? „Caută să te crești pe tine!”🙂 Punând față în față cele două enunțuri, te ajută încă și mai mult să înțelegi situația și să schimbi ceva în viața ta. Întotdeauna e ceva de schimbat care te poate duce la un nivel superior.

            DORA a spus:
            Iunie 17, 2015 la 10:15 am

            Așa e, textul iți oferă soluția. Și la ce folos? Cred ca asta e și ideea work -shop-urilor de dezvoltare personală, îți arată cum să faci. Chiar era un exemplu drăguț cu o persoană care se afla singură pe malul unui râu, fără mâncare, în timp ce pe celălat mal era hrană din abundență. Știa ca pentru a se hrăni trebuia să traverseze râul ( soluția), dar pentru a reuși asta, trebuia să învețe să înoate ( modul de aplicare a-l soluției)

              drstoica a răspuns:
              Iunie 17, 2015 la 10:47 am

              Știu, de multe ori nu e de ajuns ca Dumnezeu să ne dea. Tre’ să ne bage și în traistă.🙂

                DORA a spus:
                Iunie 17, 2015 la 11:06 am

                Dacă ne dă și traista, e excelent :))

                  drstoica a răspuns:
                  Iunie 17, 2015 la 11:21 am

                  Direct plină.🙂

                    DORA a spus:
                    Iunie 17, 2015 la 1:56 pm

                    Dar dacă n-am mai avea nevoie de traistă? Și am fericiți cum suntem și ce avem?🙂

                      drstoica a răspuns:
                      Iunie 17, 2015 la 2:36 pm

                      Am fi?🙂

                      DORA a spus:
                      Iunie 17, 2015 la 2:55 pm

                      Am fi până în momentul în care conștientizăm că vrem, nu vrem, trebuie să evoluam și să ne adaptăm pentru a supraviețui junglei sociale. Și atunci ne creăm singurei traista ( sau acceptăm că era tot timpul cu noi, dar o ignoram) pe care fie alegem asumat cu ce să o umplem, fie se umple singură cu ce prindem din zbor, conștient sau nu. Marea provocare este să identificăm ce ar trebui să culegem pentru trăistuța noastră pentru a fi mulțumiți și povara ușoară. Unii o fac la nimereală sau intuitiv, alții cer ajutor unora mai pricepuți la trăistuțe, teorii și întrebări deștepte revelatoare.

                      drstoica a răspuns:
                      Iunie 17, 2015 la 3:11 pm

                      Cam da. Și da. Și da. Da peste tot.🙂

                      DORA a spus:
                      Iunie 17, 2015 la 3:25 pm

                      Trei de DA, chiar patru :)) Mulțumesc :))

                      drstoica a răspuns:
                      Iunie 17, 2015 la 3:58 pm

                      Și eu mulțumesc!🙂

    adrian0602 a spus:
    Iunie 16, 2015 la 10:16 pm

    Reblogged this on adriandc.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

