Diferenta care face diferenta

Publicat pe Actualizat pe

curajCeva nu merge în viețile noastre. Ceva ne afectează starea de bine, relațiile, succesul. Ceva ne blochează și am vrea să se schimbe asta. „Să se schimbe” e cam greu. „Să schimbăm”… da, se poate.

Numai cu implicarea mea pot face ca lucrurile să arate altfel în viața Mea. Nu a altora. A Mea. Și atunci, iau o hotărâre în sensul respectiv. Iau hotărârea și o pun în practică. Nu în clipa „când voi fi cu adevărat pregătit”, pentru că acea clipă nu va veni niciodată. Fac Acum, încep Acum ceea ce mi-am propus, oricât de dificil mi s-ar părea. Nu încerc, fiindcă „încerc” e doar „în cerc”; e o scuză ca să nu fac treaba până la capăt. Abia după ce mă voi trezi făcând acel lucru, voi ști ce mai e de îmbunătățit și voi avea certitudinea că mă implic în schimbare, în propria dezvoltare.

Știi povestioara asta foarte scurtă?

Tatăl: Cinci broscuțe stau pe un buștean. Patru dintre ele se hotărăsc să sară. Câte au mai rămas pe buștean?

Copilul: Una.

Tatăl: Nu. Cinci.

Copilul: De ce așa?!

Tatăl: Fiindcă e o diferență între a te hotărâ și a trece la fapte.

9 gânduri despre „Diferenta care face diferenta

    dana alexandru a spus:
    Iunie 15, 2015 la 2:51 pm

    Ah,asa m-am simtit cu musca pe caciula,de parca m-ai aratat cu degetul. 🙂 Cand citesc asa ceva constientizez si mai mult ca actiunea,schimbarea sunt inevitabile pentru mai bine.So,oac,oac,it’ s time time to jump.. 🙂

      drstoica a răspuns:
      Iunie 15, 2015 la 10:11 pm

      Nu sta pe buștean. Sari în fapte! 🙂 Totul se reglează pe parcurs. Nu există eșec. Există înțelegerea a cum să faci mai bine data viitoare.

    Cosmi :) a spus:
    Iunie 15, 2015 la 4:50 pm

    Da… şi eu mă simt oarecum vizată… Dar sunt pregătită şi vreu să mă schimb! Vreau să sar! OAC! 🙂

      drstoica a răspuns:
      Iunie 15, 2015 la 10:12 pm

      Perfect, Cosmi! Sari și trăiește schimbarea din plin! 🙂 Trăiește-o cu succes!

    adrian0602 a spus:
    Iunie 15, 2015 la 7:07 pm

    Reblogged this on adriandc.

    DORA a spus:
    Iunie 15, 2015 la 8:20 pm

    Reblogged this on aDORAtion and commented:
    A șasea broscuță tocmai a aterizat pe buturugă 😀

      drstoica a răspuns:
      Iunie 15, 2015 la 10:13 pm

      Cred că, în scurt timp, buturuga va fi supraaglomerată. 🙂

        DORA a spus:
        Iunie 17, 2015 la 9:16 am

        Dupa supraaglomerare, vine schimbarea care „ne place” cel mai mult, schimbarea fortata. Cand nu va mai fi loc, cineva va trebui sa sara. Daca trebuie, cu placere, stii cum se spune 🙂

          drstoica a răspuns:
          Iunie 17, 2015 la 9:30 am

          FOARTE ADEVĂRAT, Dora!!! 🙂 Exact așa se întâmplă în viață.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

