Frica? Vrei sa nu-ti mai fie?

Publicat pe Actualizat pe

Nu există frică de neînvins. Chiar dacă nu știi ce frică e și de unde vine. Nu există emoție de nerecunoscut. Dar orice emoție, căreia uneori îi spunem „negativă”, are nevoie să fie recunoscută, înțeleasă, acceptată și… dispare.

frica

2 gânduri despre „Frica? Vrei sa nu-ti mai fie?

    dana alexandru a spus:
    Iunie 11, 2015 la 1:26 am

    🙂 acum cateva zile,un cunoscut ma intreba „cum de nu mi e frica de nimic?”.:) Da’ de unde,am si eu fricile mele care mi dau tarcoale deseori.Stiu de unde vin,mi le am inteles si incerc sa le tin la distanta,mergand pe ideea decat sa ma domine ele pe mine,mai bine invers.Asta,dupa ce in trecut am invatat ca frica „te paralizeaza”,te blocheaza in situatii care nu ti fac bine,intr o viata care nu ti place.Cum in orice lucru rau e si ceva bun,cred ca frica,de orice fel ar fi ea,ar trebui sa trezeasca in noi,curajul pe care nu credeam ca l avem,puterea interioara care te ajuta sa treci peste orice.

      drstoica a răspuns:
      Iunie 11, 2015 la 10:34 am

      Așa e, Dana. Frica trebuie să ne devină prieten, nu dușman. Să ne ajute, nu să ne blocheze. Dar pentru asta e nevoie să lucrăm cu ea, să vorbim cu ea, să o transformăm în mod conștient.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

