Fii ca un vin de Bordeaux! :)

Publicat pe

NOI să fim tot mai buni, zic! 🙂 Nu contează alții cum sunt, nu ne apucăm să-i căutăm pe ei cu lumânarea ori să le căutăm defectele, ci sperăm că poate vor începe să ne semene. Important este să nu începem noi să le semănăm lor.

vin

3 gânduri despre „Fii ca un vin de Bordeaux! :)

    Mala a spus:
    Iunie 6, 2015 la 2:38 pm

    Am mincat odata, undeva in Moldova, o feliuta, doua(poate), de vin. Nu stiu citi ani avea insa, crede-ma ca avea cel mai bun gust de strugure pe care l-am simtit vreodata la vreun vin. Ce-a urmat a tinut strict de calitatile absolut(si absolute) bahice pentru care vinul era renumit. 😀
    Doamne, ce amintiri!

      drstoica a răspuns:
      Iunie 6, 2015 la 7:49 pm

      În Moldova de peste Prut? Am și eu niște amintiri de-acolo, și cu, și fără vin… Nu le-aș da pentru nimic în lume! 🙂

    adrian0602 a spus:
    Iunie 7, 2015 la 6:33 am

    Reblogged this on adriandc.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

