Cât curaj îți trebuie ca să faci asta? Recunoaște! :)

Publicat pe Actualizat pe

ingrijorareVideo. Fantastic experiment!
4 minute. Lungi? Scurte? Ai curaj să încerci?

Tu de câte ori ai făcut asta cu cineva? Cu un foarte bun prieten… sau cu cineva intim… sau cu un abia cunoscut… sau chiar cu un necunoscut?…

„E pentru prima dată când fac așa ceva.”

„Mi se pare ciudat… În 55 de ani de căsnicie, niciodată nu ne-am privit în ochi ca acum.”

Ai idee cât de puternice pot fi cele 4 minute?

Poți să-ți imaginezi ce „deranjează” ori ce schimbă ori ce „aha”-uri pot provoca 4 astfel de minute? La prima mea încercare, am crezut că durează o veșnicie exercițiul. Abia așteptam să se termine; îmi era o jenă să fixez și să fiu fixat cu privirea în felul respectiv!… Abia apoi am realizat ce se întâmplă în mine. Și-am mai vrut.🙂 Și am dat mai departe exercițiul, știind că cine vrea să schimbe ceva în viața lui îl va face, nu o singură dată. Iar feedback-ul e… fă-o și tu și-mi spui după aia!🙂

11 gânduri despre „Cât curaj îți trebuie ca să faci asta? Recunoaște! :)

    Mala a spus:
    Iunie 5, 2015 la 3:09 pm

    Este incarcat de emotie filmuletul! Este interesant de asemenea sa urmaresti reactiile celor implicati in exercitiu.

      drstoica a răspuns:
      Iunie 5, 2015 la 5:12 pm

      Așa e, Mala, te pune pe gânduri și pe emoții filmulețul. Observi și te tot întrebi lucruri.🙂

    samewhiteblue a spus:
    Iunie 5, 2015 la 3:33 pm

    Nu pot să ,,rezist” patru minute…căci plâng! Zâmbesc!

      drstoica a răspuns:
      Iunie 5, 2015 la 5:13 pm

      Plângi, zâmbești, e de bine!🙂

    cestmoialinaldt a spus:
    Iunie 5, 2015 la 4:26 pm

    Pe mine m a busit plansul uitandu ma la film, apoi sa fac asta…oricum o sa incerc cu my hubby, see what happens😀

      drstoica a răspuns:
      Iunie 5, 2015 la 5:14 pm

      Nu încerca. Fă-o!🙂 Faceți asta pe bune și abia aștept să-mi povestești cum a fost.🙂

    munteanu dana a spus:
    Iunie 6, 2015 la 8:59 am

    interesant,intens…si da am plans…de incercat as incercat dar al meu sot nu m-ar lua in serios:(

      drstoica a răspuns:
      Iunie 6, 2015 la 1:29 pm

      Dana, caută o prietenă, caută o cunoștință, pe cineva doar pentru a experimenta. Nu contează cât de apropiată îți este persoana. Eu, prima oară, am făcut-o cu cineva total necunoscut. Și fă-o, eventual, nu o singură dată. Sunt multe, nesperat de multe resurse care cresc și se activează în noi făcând așa ceva.

    devilishdesires a spus:
    Iunie 6, 2015 la 10:51 pm

    Foarte interesant experimentul. Imi amintesc cum la inceputul relatiei obisnuiam sa imi privesc mereu prietenul in ochi incercand sa descopar cat mai multe despre el. Cu timpul, obiceiul a disparut, pentru ca el era mereu acolo.

      drstoica a răspuns:
      Iunie 6, 2015 la 10:58 pm

      Mai fă-o! Vei descoperi încă și mai multe despre tine, despre el…

    adrian0602 a spus:
    Iunie 7, 2015 la 6:35 am

    Reblogged this on adriandc.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

