O vorbă bună

Publicat pe

Ah, ce zi numa’ bună de iubit oamenii!🙂

oamenii

3 gânduri despre „O vorbă bună

    Pusa a spus:
    Iunie 1, 2015 la 12:14 am

    Te-ai gandit vreodata de ce se spune despre batrani ca dau in mintea copiilor?🙂 Poate pentru ca nu le mai pasa de judecata celorlalti vis-a-vis de comportamentul fata de cei pe care-i iubesc? Mi-aduc aminte de tata-socru care, la 77 de ani, se lasa incins cu o curea si fiica-mea il mana prin toata curtea in timp ce el striga de mama-focului ”mi-ha-haaaa!”🙂
    La multi ani, copilului din noi!

      drstoica a răspuns:
      Iunie 1, 2015 la 12:49 pm

      Corect, Pușa: pentru că bătrânii înțeleg, în sfârșit, cum e cu viața asta, ce înseamnă joaca în mod real și ce înseamnă, mai ales, să renunți la ea.

    adrian0602 a spus:
    Iunie 1, 2015 la 6:06 am

    Reblogged this on adriandc.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

