Cine atacă, cine cedează…

Publicat pe

Asertivitate sau agresivitate? Știu, e neplăcut să-ți închipui că și tu poți greși așa cum spui mereu despre alții că o fac. Dar cu cât vei conștientiza mai des acest lucru, cu cât te vei confrunta mai sincer cu această umbră proprie, cu atât mai puțin vei fi tentat/ă să-i judeci pe cei din jur pentru faptul că sunt așa cum sunt. Cu toții suntem așa cum suntem! Doar percepția fiecăruia face diferența, însă nimeni nu poate spune că percepția lui e cea absolut corectă.

Atitudinea îți decide Altitudinea!

cearta

14 gânduri despre „Cine atacă, cine cedează…

    dana alexandru a spus:
    Mai 30, 2015 la 1:22 am

    Se spune ca cel mai inteligent cedeaza ,nu? Cand raspunzi la fel la un ton ridicat,insulta sau atitudine agresiva,clar nu esti cu nimic mai bun decat cel din fata ta.Indiferent daca dreptatea e de partea ta.Si nici rezolvarea unei probleme nu o vad gasita in urma unei discutii aprinse.Zi de zi,imi dau seama ca fiecare vede altfel decat mineun ,lucru,o idee,o situatie.Doar fiecare e unic,nu? :)Cine spune ca parerea mea e buna si a lui,nu? Sau invers?Si cu ce drept as putea eu impune ideea mea ca fiind buna ptr tine?Ne lipseste toleranta in gandire,alegem calea usoara a judecatii celuilalt,in locul auto analizei si indreptarii proprii a lucrurilor pe care de fapt,le acuzam la cei din jur.

      drstoica a răspuns:
      Mai 30, 2015 la 2:29 pm

      Subscriu. 🙂

    cestmoialinaldt a spus:
    Mai 30, 2015 la 5:12 am

    Thumbs up pentru jocul de cuvinte 👍

      drstoica a răspuns:
      Mai 30, 2015 la 2:29 pm

      Mulțam. 🙂

    Lucica a spus:
    Mai 31, 2015 la 2:37 pm

    De ce sa nu recunoastem ca,macar o data in viata noastra am incercat si metode „altfel”?Sa fim seriosi…pana sa fim buni,am fost si rai…si cine garanteaza ca n-o sa mai fim.Tu poti ,Catalin? Eu ,nu.

      drstoica a răspuns:
      Mai 31, 2015 la 7:01 pm

      Nu, nu pot fi perfect. Am greșit și-am să mai greșesc. Dar vreau să conștientizez asta de fiecare dată, fiindcă astfel voi rări greșelile și-mi voi îmbunătăți atitudinea față de mine și față de ceilalți.

        Lucica a spus:
        Mai 31, 2015 la 11:52 pm

        Cum iti dai seama de un om ca e intelectualizat si mai putin original? Ca nu copie ideile altora ca sa si le insuseasca ,afirmand ca-i apartin ? Care-i cel mai constient om pe care l-ai intalnit?Eu caut. Pt ca de fapt ,acolo vrem sa ajungem .cu totii -sa fim constiinte constiente !

          drstoica a răspuns:
          Iunie 1, 2015 la 12:52 pm

          Dar de ce trebuie neapărat să-mi dau seama că un om copiază ori nu? Vreau doar să-mi dau seama dacă e bine, dacă e potrivit ce fac eu, dacă eu mă comport în sprijinul stării de bine pe care mi-o doresc, dacă eu sunt așa cum mă aștept de la ceilalți să fie. 🙂

            Lucica a spus:
            Iunie 1, 2015 la 9:28 pm

            Nu trebuie neaparat,dar constatam involuntar si prin comparatie cu cei cu care relationam ne dam calificative.Invatam din orice.
            Fiecare suntem unici si daca reusim sa ne si exprimam originalitatea suntem liberi la fericire .Eu mai am de lucru la asta si de aceea ,daca tot exista sansa comunicarii ,intreb si eu ,oameni binevoitori si mai antrenati decat mine,adica doar pe tine,deocamdata. Multumesc pt . tot, Catalin !

              drstoica a răspuns:
              Iunie 1, 2015 la 10:38 pm

              Și eu mulțumesc pentru încredere și apreciere, Lucica! Dar tot tu să-ți rămâi propriul etalon, întotdeauna, indiferent ce mentori, modele sau exemple ai avea (și e normal să le ai). Dacă tu te simți bine cu tine, înseamnă că ai atins starea dorită. Tocmai pentru că suntem unici, așa cum spui și tu.

                Lucica a spus:
                Iunie 2, 2015 la 10:28 pm

                Ma simt mult mai bine cu mine fata de ieri,dar ma pregatesc sa ma simt pt.maine si mai bine.Ca raman propriul etalon,n-am de ales, propriul aluat tre’ sa-l prelucrez,ca sa urc.
                Cred ,ca e pacat sa ramanem doar in sfera intelectuala ,e un mare risc,e autosatisfactie.Citeam ca sunt 17 nivele de constiinta si de la a fi intelectual pana la a fi spiritual e cale lunga. Iti dai seama ca lumea nu e pregatita pt. mai mult si de aceea postezi ce crezi tu ca ajuta acum ?
                Asadar ,sa ne dorim sa spor la fericire!

                  drstoica a răspuns:
                  Iunie 3, 2015 la 7:54 am

                  Ai mare dreptate, evoluăm personal, interior în fiecare zi. Nu știu dacă sunt 17 nivele de conștiință sau mai multe sau mai puține; încă nu există un consens în ceea ce privește numărul lor. Cert este că în fiecare zi mai putem urca puțin, iar etapa spre care ne dorim să ne îndreptăm este cea despre care astăzi spunem că este utopie, că e doar vis, că e imposibil de atins. Dar ea chiar este de atins. 🙂 Eu postez ceea ce cred că poate prinde bine cât mai multora, lucruri credibile și pentru cine nu obișnuiește să citească, să caute sau să experimenteze așa ceva. Fiindcă și eu m-am aflat cândva într-un punct în care nu puteam crede lucruri pe care nu le puteam măsura sau atinge fizic. Ziceam: „știința știe cel mai bine”. Dar, de multe ori, știința nu are explicații nici măcar pentru lucruri absolute banale. De exemplu, știința (medicina) încă nu are habar de ce strănută sau de ce cască omul, care este cauza concretă a acestor două fenomene umane cotidiene. 🙂 Își dă doar cu părerea, face presupuneri.
                  Corect, spor la fericire, neapărat! 🙂

                    Lucica a spus:
                    Iunie 3, 2015 la 1:03 pm

                    Experientele mele de viata m-au determinat sa pun la indoiala sinceritatea oamenilor.Insa,eram genul care mergeam la biserica ,credeam cu tarie ca cineva acolo sus ma protejeaza,dar de fapt si in subconstientul meu a vegheat mereu un gand; am crezut cu tarie, ca cine m-a creat ,a sadit in mine samanta fericirii.Asa mi-a dictat intuitia.
                    Acum cred ca a venit timpul Mariei Magdalena sa fie pe piedestal,ii ajung 2000 de ani lui Iisus Hristos si tot ce a fost rau, a trecut.
                    Ma bucur ca exista internet sa putem comunica liber si va veni si timpul telepatiei.Asadar,fericire gratis,inima s-avem sa o simtim !

                      drstoica a răspuns:
                      Iunie 3, 2015 la 1:12 pm

                      Bravo, Lucica, spor la fericire!

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

