„Cuminte” sau „Cu minte”? (funny VIDEO)

Publicat pe

eu-potConform studiilor făcute peste tot în lume, cei mai buni manageri, cei mai de succes lideri sunt acei foști elevi și studenți de nota 7-8. De ce? Pentru a avea 10 pe linie, adolescentul nu iese din casă; învață tot din cursuri/manuale, studiază continuu ce i se dă, stă permanent pe calculator, respectă toate regulile impuse de „cei care știu ce spun”.

Doar că succesul ți-l dă întotdeauna experiența, ți-l dă aplicația, ți-l dă greșeala în situații concrete de viață. Să ieși din casă să te joci, să te julești când cazi, să observi cum îți revii, să te integrezi în grup, să formezi echipă și cu cine vrei, și cu cine nu vrei, să creați împreună din mers, să interacționezi cu tot felul de alți copii/adolescenți, să faci mereu ce n-ai mai făcut, să vezi ce mare diferență poate fi uneori între ce scrie în carte și ce se întâmplă pe viu…

În plus, oamenii de succes au ieșit din tipare, elevi/studenți fiind. Au citit și altceva, au încălcat reguli rigide și de multe ori inutile, nu i-au lăsat permanent pe cei din jur să decidă pentru ei. N-au fost acei copii de genul: „mânca-l-ar mama, al meu e așa cuminte… nu iese niciodată din vorba mea și nu face nicio prostie; e cel mai ascultător din lume”.🙂

Iată cum glumește George W. Bush (ex-președinte al Statelor Unite) în discursul ținut luna aceasta la festivitatea de absolvire dintr-o universitate americană. Glumă, glumă, dar se probează în realitate.🙂

SUCCES = IQ + EQ. Câtă importanță dăm cu adevărat ultimului termen din ecuație?

„Tuturor celor care absolviți astăzi… cu onoruri, premii câștigate și distincții dobândite în timp… vă spun: bravo, vouă! Și așa cum obișnuiesc să-i spun mereu unui student cu note puțin mai mici: și tu poți ajunge președinte!”🙂

2 gânduri despre „„Cuminte” sau „Cu minte”? (funny VIDEO)

    Gabriela a spus:
    Mai 17, 2015 la 8:12 pm

    acum inteleg eu de ce nu mi-a placut niciodata scoala si de ce nu-mi gaseam locul :))) ce-as fi vrut sa-mi spuna cineva acum X ani ca e ok sa fii elev/student de nota 7-8. m-ar fi salvat de multe certuri cu parintii si cu siguranta mi-ar fi dat mai multa incredere in instinctele mele…uf

      drstoica a răspuns:
      Mai 17, 2015 la 8:17 pm

      Știu, Gabi🙂 , multe lucruri ar fi fost bine dacă le-am fi știut, ni s-ar fi spus, le-am fi primit (cu explicațiile și încurajările de rigoare) acum mulți ani, în perioada aia care contează enorm în viața unui om. Dar e bine și acum. Aflăm, învățăm, înțelegem și schimbăm oricât e nevoie. Până devenim exact ceea ce ne-am propus să fim.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

