Care e frica ta cea mai mare?

Publicat pe

Când simți că fricile îți taie interiorul, nu fugi de ele, căci nu dispar pur și simplu. Confruntă-le, scoate-le din umbră, întreabă-te toate acele lucruri care-ți descoperă fricile în cele mai mici detalii. Nu te păcăli pe tine, ci dă-ți voie să devii puternic, făcând lumină înăuntrul tău! Viața e frumoasă; doar fricile tale îi dau culori neplăcute.

Am observat că toți acei oameni care-și trăiesc fericirea au avut întâi curajul să se privească în oglindă. Să se privească, nu doar să-și spună că o vor face cândva.

frica

4 gânduri despre „Care e frica ta cea mai mare?

    Irina a spus:
    Mai 12, 2015 la 6:10 am

    Eu stiu care este frica mea cea mai mare. Ce sa-i fac? Ce sa-i spun?

      drstoica a răspuns:
      Mai 12, 2015 la 11:48 am

      Să-i pui cu răbdare toate acele întrebări ale căror răspunsuri te temi să le afli sau la care crezi că nu există răspunsuri. Când mintea conștientă zice „nu știu”, întreabă-te: „și ce aș ști despre asta dacă n-aș ști nimic?”. Confruntă frica din toate unghiurile, cunoaște-o cu adevărat (ca pe un om) și observă ce i-ai putea spune ca să o împaci, ca să o transformi, ca să existe fără să te mai deranjeze deloc, ba dimpotrivă: să nu mai apară decât la un nivel care să te susțină în diversele situații de viață. Și fă imediat acel lucru de care te temi (dacă e ceva de făcut).

    O fata a spus:
    Mai 12, 2015 la 12:24 pm

    Doar una? mi-e frica sa nu-mi pierd mintile, fara orice pe lumea asta ma descurc, dar fara judecata clara nu vad cum as putea. Nu as vrea sa ajung la batranete o povara pentru fii-miu si-o sa am grija sa il rog sa nu ma tina pe langa el daca nu voi mai gandi limpede.

      drstoica a răspuns:
      Mai 12, 2015 la 12:51 pm

      Ai văzut vreodată măcar o persoană care, ajunsă la bătrânețe, nu mai gândea prea limpede, dar era fericită așa cum era, în compania familiei sale? Ai mai văzut oameni cu probleme care să rămână integrați în familie, iar familia să fie fericită avându-i în mijlocul său?

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

