Cum m-am bucurat de un lift defect :)

Publicat pe Actualizat pe

Aseară am rămas blocat în lift. Nu s-a oprit la parter, ci cu un metru mai jos. Am sunat la „deranjamente”. „În 10 minute vine cineva”, mi s-a zis. Înaintea lor, a ajuns o domnișoară. O vecină. Căreia i-am spus că aștept „deranjamentele”, dar nu m-a ascultat. S-a chinuit cu o cheie și cu încă o unealtă feminină (din poșeta proprie) până a reușit să deschidă ușa și să mă scoată de acolo. M-a salvat, da?🙂 Până aseară, n-am știut că am o așa vecină. Și drăguță, și eroină, și drăguță…🙂 Din toate punctele de vedere. I-am mulțumit și ne-am văzut apoi de drumurile noastre. Ea în sus, eu pe-afară. În seara asta, poate mă blochez în lift. Doamne-ajută!🙂

În viață, e nevoie să cauți mereu partea frumoasă a oricărui lucru, să-ți creezi percepția care susține soluția. Fiindcă astfel, problemele se rezolvă cu adevărat mai ușor. Atitudinea îți decide altitudinea.

comoara

13 gânduri despre „Cum m-am bucurat de un lift defect :)

    Gabriela a spus:
    Mai 8, 2015 la 4:26 pm

    Totul se intampla cu un motiv. Ramane la latitudinea fiecaruia daca reactioneaza in bine sau in rau la ceea ce i se intampla. Atitudinea decide rezultatul 🙂

      drstoica a răspuns:
      Mai 8, 2015 la 4:59 pm

      Right!🙂

    Pusa a spus:
    Mai 8, 2015 la 5:48 pm

    :)) aha, ”si draguta si eroina si …draguta” Se pare ca de data asta altitudinea (-1m) a determinat atitudinea. Doamne-ajuta la mai multe lifturi stricate!
    P.S. Eu am invatat sa rad in loc sa plang!🙂

      drstoica a răspuns:
      Mai 8, 2015 la 6:52 pm

      Exact: la propriu, altitudinea a făcut minuni. :)))

    Poteci de dor a spus:
    Mai 8, 2015 la 9:06 pm

    Eu n-am vecine aşa eroine aşa că ieşit singură când s-a blocat liftul meu😀

      drstoica a răspuns:
      Mai 8, 2015 la 9:39 pm

      Păi, să vii la mine la bloc, să te blochezi aici. :))

    Mala a spus:
    Mai 8, 2015 la 10:40 pm

    Doc draga…partea si mai frumoasa abia acum incepe! Nu ?😀

      drstoica a răspuns:
      Mai 9, 2015 la 3:43 am

      Da’ pot pentru ca să știu?🙂

    dana alexandru a spus:
    Mai 8, 2015 la 11:27 pm

    Norocosule…cu asa vecina sa te tot blochezi in lift🙂 eu am stat 3ore pana m au scos ,ca vecinii mei n au fost asa „eroini”🙂

      drstoica a răspuns:
      Mai 9, 2015 la 3:41 am

      Adevărul e că a apărut și nenea de la „deranjamente” la câteva minute după ce am ieșit de acolo. Da’ parcă mai bine să fiu „salvat” astfel.🙂

    Diana a spus:
    Mai 9, 2015 la 6:04 am

    Poate, poate iese ca-n filme si se mai intersecteaza drumul cu al vecinei🙂

      drstoica a răspuns:
      Mai 9, 2015 la 7:23 pm

      Am să urmăresc serialul și-ți spun cum continuă.🙂

    adrian0602 a spus:
    Mai 9, 2015 la 5:08 pm

    Reblogged this on adriandc.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

