Zâmbim. Și ne corectăm. :)

Publicat pe

Bătrânul Arghezi… Înțelepciune în versuri.🙂

parfum

7 gânduri despre „Zâmbim. Și ne corectăm. :)

    O fata a spus:
    Mai 2, 2015 la 12:56 pm

    nu degeaba e cel mai mare intre poetii nostri.

      drstoica a răspuns:
      Mai 2, 2015 la 1:07 pm

      Și nu doar poet. Un filozof, un spiritualist extraordinar.

    Pusa a spus:
    Mai 2, 2015 la 10:23 pm

    Am citit, mi-a placut (ca de fiecare data) si.. vrei sa-ti spun care mi-a fost primul gand? Parca eram la sedinta cu parintii, de pe vremea cand fiica-mea era la liceu.🙂 Ma duceam pentru ca mi-era drag de diriginta si din respect pentru efortul ei de-a mai sta o ora peste program, intru binele elevlor. La aceste minunate sedinte, una pe semestru, eram prezenti aceeasi 4-5 parinti ai caror copii , ghici, nu aveau probleme.
    Uff…. ce vreau sa spun este ca mi-ar placea ca mai multa lume sa te citeasca si sa cugete la mesajele tale. Dar, poate, asa trebuie sa fie.
    Azi, ma apucase logoreea (cam ca acum) si-i povesteam unei nepoate de 17 ani despre dezvoltarea personala, despre energii pozitive, chakre.. Mi-am luat seama si m-am scuzat spunandu-i sa nu ma creada o ”ciudata” dar am simtit nevoia sa-i povestesc. Mi-a placut raspunsul ei. ” Aud pentru prima data despre asa ceva, imi place ca-mi povestesti si probabil o sa simt si eu nevoia sa povestesc mai departe.”
    In rest… il iubesc pe Arghezi!🙂

      drstoica a răspuns:
      Mai 2, 2015 la 10:33 pm

      Îți foarte mulțumesc, Pușa! Felicitări pentru că i-ai povestit acele lucruri, pentru că ai abordat acele subiecte cu o fată de 17 ani! Uite-așa începe dezvoltarea personală, fiindcă la școală se tratează totul formal. Și felicitări și ei pentru un astfel de răspuns! Surprinzător de plăcut!🙂

    adrian0602 a spus:
    Mai 3, 2015 la 4:20 pm

    Reblogged this on adriandc.

    dana alexandru a spus:
    Mai 7, 2015 la 1:52 pm

    Inteleptul Arghezi si vorbele sale de duh,spuse(scrise) ,parca,in gluma.Dar cam asa e firea omului in general:vede mereu paiul din ochiul aproapelui,ignorand barna,gunoiul din propria ograda.Ca doar e mai usor sa critici pe altul,decat sa corectezi la tine lucrurile neplacute!

      drstoica a răspuns:
      Mai 7, 2015 la 5:47 pm

      Dar muncim să ne corectăm.🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

