2659 de selfie-uri, dar cu folos :) (VIDEO)

Publicat pe Actualizat pe

minteaUn tip, pe nume Andy, s-a hotărât să iasă din propria zonă de confort, să renunțe la „mi-ar plăcea, dar e greu”, și să experimenteze ceva intens, cu efecte sigure asupra încrederii în sine și asupra viitorului său de om mai înțelept, mai inteligent emoțional, mai pregătit pentru lucrurile cu care viața l-ar putea surprinde de acum înainte. Fiindcă experiența personală te învață de n ori mai mult decât cărțile pe care le citești și decât filmele pe care le vezi la un loc.

Andy a plănuit o călătorie „perpedes”, din Mexic până în Canada. Când planul a fost gata, a luat la pas continentul nord-american, pe coasta Pacificului, preț de peste 2600 de mile! Fii sigur că și el și-a spus cândva că nu are cum, că lumea l-ar crede nebun, că nu sunt bani și nu e timp pentru așa ceva. Dar și-a înfrânt aceste prejudecăți, aceste convingeri limitatoare, și a pus în practică.

A gândit totodată și un experiment în experiment: la fiecare milă parcursă pe jos și-a făcut câte un selfie, imortalizând schimbarea fizică prin care a trecut în toată această perioadă.

Foarte interesant de văzut filmulețul de câteva minute care reunește pozele cu pricina!

Eu, oare, ce-aș putea face din ce n-am mai făcut niciodată până acum? Nu există o nouă experiență care să nu mă învețe lucruri importante. Chiar dacă așa ceva mă scoate din zona de confort și prima reacție ar fi: nu, nu e pentru mine.

3 gânduri despre „2659 de selfie-uri, dar cu folos :) (VIDEO)

    Irina a spus:
    Aprilie 23, 2015 la 10:10 pm

    Chiar, eu ce-as putea face din ce n-am mai facut niciodata pana acum??? Buna intrebare! Pana maine voi avea raspunsurile. Si ele vor continua sa apara.🙂 Si voi aplica, ma voi pune in miscare. Imi place la nebunie sa ies din zona de confort. Ma intareste, ma face sa ma simt LIBERA, am si mai multa incredere in mine. Si tot asa… Buna intrebare, Catalin! Multumesc!🙂

    Irina a spus:
    Aprilie 23, 2015 la 10:14 pm

    Aaa… Gata, fii atent! primul raspuns: as putea incepe sa scriu din nou. Sa aleg in fie are zi cate un subiect despre care sa scriu. Mi-a placut mereu sa scriu.🙂
    Mamma mia!!! Ce tare! Cat mi-a luat sa ma gandesc la asta??? Doua minute? Trei? Ai dreptate: calitatea vietii depinde de calitatea intrebarilor pe care ni le punem. :))))
    Bravo, Catalin! Tu dai un sens vietii multora dintre noi.🙂

      drstoica a răspuns:
      Aprilie 24, 2015 la 12:10 am

      Mulțumesc foarte mult, Irina, și îți doresc mereu noi experiențe dintre cele mai plăcute, utile, interesante! Succes în fiecare zi!🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

