Carti de dezvoltare personala (9) (VIDEO)

Posted on Updated on

destinulCitește și apoi vezi filmulețul postat! E garanția unei zile mai bune, nu te păcălesc cu nimic.🙂

Wayne Dyer a crescut într-o casă de copii. A ajuns profesor doctor în psihologie și autorul unor volume de dezvoltare personală cu mare succes la cei care au vrut să devină mai mult decât erau în viețile lor. „Ești ceea ce gândești”, „Puterea intenției. Calea de a-ți crea propria lume”, „Fără scuze! Năravul din fire are lecuire!”, „101 căi de a-ți transforma viața” sunt câteva dintre cărțile lui cele mai apreciate, pe care ți le recomand. Tehnici la îndemână de transformare a tiparelor de gândire limitativă, povești personale de viață dintre cele mai inspiraționale, puterea intenției ca mentor spre lumea noastră interioară sunt subiecte bine tratate de Dyer, astfel încât fiecare cititor să găsească o cale spre a-și schimba cu adevărat traiul de zi cu zi. Are 75 de ani și este recunoscut drept „părintele motivației”.

Când schimbi felul în care TU privești lucrurile, lucrurile la care privești se schimbă. Dificultățile pe care le întâmpini vin din tine. Nu ai neapărată nevoie ca lumea exterioară să se schimbe pentru ca tu să poți schimba ceva în tine. Cursul firesc este exact invers: schimbă ceva în tine, în modul cum gândești, în comportamentul tău, în acțiunile tale, iar lumea exterioară va lua o cu totul altă formă decât înainte.

Dă un click și uită-te la filmulețul de 3 minute cu Wayne Dyer, căruia eu i-am zis „alege schimbarea”! Te va ajuta cu siguranță să ai o zi mai frumoasă. (E subtitrat în română.) Spor la Bine!🙂

alege schimbarea

7 thoughts on “Carti de dezvoltare personala (9) (VIDEO)

    dana alexandru said:
    Aprilie 16, 2015 la 5:59 pm

    🙂 „CONSTRUYE TU DESTINO” a lui Dyer…e cartea pe care o citesc acum.Nu stiu daca e una din cele enumerate de tine,promit sa le caut si pe celelalte.Da,e o lectura care te pune pe ganduri,te face sa vezi lucrurile si sa te vezi altfel.Multumesc de recomandari.

      drstoica responded:
      Aprilie 16, 2015 la 11:08 pm

      E cartea cu cele 7 principii, cu cele 7 fețe ale intenției?
      Mulțumesc și eu că faci lucruri pentru tine care și pe mine mă motivează.🙂

        dana alexandru said:
        Aprilie 16, 2015 la 11:58 pm

        Da,e cea cu cele 7 principii.Nu stiam nimic despre Wayne Dyer,am vazut cartea intr un mall si mi a atras atentia titlul care mi s a parut un sfat bun,acela de a mi construi singura destinul.E o lectura care pe mine ma linisteste si pe care o prefer de multe ori televizorului si mediului virtual.Intre timp am gasit in spaniola in format pdf si celelalte carti ale lui.Multumesc inca o data tie si Academiei pentru tot binele pe care l aduceti zilnic in gandul/mintea/viata/noastra!🙂

          drstoica responded:
          Aprilie 17, 2015 la 12:02 am

          Și asupra mea același efect relaxant îl au astfel de încărți. Apoi, caut să exersez ceea ce alții au reușit, schimbându-și viețile după cum și-au dorit.
          Lectură plăcută și spor la bine, zi de zi, Dana!🙂 Din ce în ce mai bine din toate punctele de vedere!

          dana alexandru said:
          Aprilie 17, 2015 la 12:04 am

          …erau 9principii,cel putin in cartea mea.:)

            drstoica responded:
            Aprilie 17, 2015 la 3:42 pm

            Fiecare după posibilități.🙂

    adrian0602 said:
    Aprilie 16, 2015 la 7:15 pm

    Reblogged this on adriandc.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

