Metodă eficientă pentru somn instant :)

Publicat pe

Acest tip de exercițiu face parte din inducția hipnotică, în cazul adulților.

Niște părinți foarte inspirați, poate fără să știe nimic despre hipnoză, au descoperit cum să-și adoarmă micuțul mai ușor și mai repede. Se numește catalepsia pleoapelor și chiar dă rezultate. Dacă vrei să intri în transă de relaxare, bineînțeles. Dacă nu vrei, nu poți fi hipnotizat.

5 gânduri despre „Metodă eficientă pentru somn instant :)

    Poteci de dor a spus:
    Aprilie 11, 2015 la 10:22 am

    Cred că dacă ar merge în toate cazurile, părinţii de bebeluşi s-ar declara cei mai fericiţi oameni la un eventual sondaj despre fericirea în 2015😀

      drstoica a răspuns:
      Aprilie 11, 2015 la 10:24 am

      Dacă părinții s-ar interesa și ar învăța tehnici simple de genul ăsta, ar deveni cei mai fericiți, cum zici tu.🙂

    krantzro a spus:
    Aprilie 11, 2015 la 11:29 am

    Oare merge şi la oamenii mari? Scăpăm naibii de somnifere… 🙂

      drstoica a răspuns:
      Aprilie 11, 2015 la 11:47 am

      Da, merge. În cazul adulților, e nevoie și de câteva sugestii de relaxare, care să le liniștească factorul critic al minții conștiente, inexistent la copil. Prin hipnoză se poate rezolva aproape orice.
      Prima dată când eu am încercat autohipnoza, fix pe somn, seara în pat, am adormit instant și m-am trezit a doua zi dimineața în aceeași poziție în care adormisem🙂 , însă foarte odihnit.

    adrian0602 a spus:
    Aprilie 11, 2015 la 6:14 pm

    Reblogged this on adriandc.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

