Cum ar fi să… în fiecare zi? :)

Publicat pe

Primul gând care-ți vine în minte? „E nebun!”
După ce lași deoparte prejudecățile, după ce ieși din tiparele sociale care-ți spun cum e bine să gândești, realizezi că omul e măcar amuzant, iar situația creează bună dispoziție. Nu deranjează pe nimeni cu nimic, își anunță din start intențiile, nu vrea bani, ci doar o stare de spirit plăcută pentru toată lumea. Iar lumea… ghici ce! Cum să refuze un zâmbet și-o vorbă bună??🙂 Academia de Bine ne susține. Hai Sus!🙂

4 gânduri despre „Cum ar fi să… în fiecare zi? :)

    Mala a spus:
    Aprilie 9, 2015 la 4:05 pm

    Let’s party !❤

      drstoica a răspuns:
      Aprilie 9, 2015 la 4:31 pm

      Yupiii!!!🙂

    Gabriela a spus:
    Aprilie 9, 2015 la 4:25 pm

    Dupa ce am vazut video-ul imi veni in gand cele 5 stadii ale “feeling good”-ului si trezirii:
    1) Negarea si Izolarea -> fiecare la locul lui, in gandurile lui
    2) Furia -> cine e asta si ce vrea de la viata mea?!?
    3) Stanjeneala -> uite-i si p-astia cum se fac de ras; prefer sa stau locului…
    4) Negocierea -> hmm, totusi pare amuzant, sa incerc, sa nu incerc? Ce am de pierdut…
    5) Acceptarea – I feeeeeeel good, tananannana…

    Genial video! Bucuria mea pe ziua de azi🙂 Multumesc Catalin!

      drstoica a răspuns:
      Aprilie 9, 2015 la 4:33 pm

      Da, da, da!!! Să ne bucurăm, așadar!🙂
      Cine s-ar băga dacă am vrea să punem în practică la noi un așa proiect, timp de o zi? Hai să vedem! Eu sunt gata!🙂
      Mulțumesc și eu, Gabi!

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

