știu-înțeleg-fac

Publicat pe

Problema în ceea ce privește dezvoltarea noastră personală, în ceea ce privește succesul în viață, nu este că habar n-avem ce e de făcut. ȘTIM, dar nu avem răbdarea să înțelegem. ÎNȚELEGEM, dar nu avem disponibilitatea de a aplica. SĂ APLICĂM, zic!

Dacă nu aplici, informația pe care o ai devine inutilă. Interesantă, dar inutilă. Te poți mândri cu o mai bună cultură generală. Însă asta nu te ajută să ai succes practic: în relații, din punct de vedere profesional, financiar…

Sunt destule situațiile când auzi pe cineva: „A, știam; nu mi se pare cine știe ce…”. „Ai încercat?” întrebi tu. „Nu, dar mi-a spus un prieten că nu merită.”

Citești ceva cu utilitate practică? PRACTICĂ!🙂

vrei

10 gânduri despre „știu-înțeleg-fac

    fata veselă a spus:
    Aprilie 7, 2015 la 9:27 am

    Da ce te faci cand n-ai curaj? Stii, intelegi, constientizezi dar n-ai curaj…atunci sa-mi spui ce e de facut!..:)

      drstoica a răspuns:
      Aprilie 7, 2015 la 10:38 am

      Schimbi acele lucruri în comportamentul tău obișnuit, astfel încât să capeți curaj=încredere. Fă în fiecare zi un lucru nou în viața ta. Am zis de multe ori pe-aici. Pare apă de ploaie, dar nu e.🙂 Dacă nu ai puterea de a face în mod cotidian câte ceva simplu nou sau altfel (un alt drum spre casă, scrie o zi întreagă numai cu mâna stângă, dacă ești dreptace, chestii simple și poate amuzante), nu vei avea niciodată curajul să faci lucruri mari pe care nu le-ai mai făcut înainte. De tine depinde.
      Iar ceea ce scriu aici se încadrează perfect în ceea ce scriam mai sus, în postare.🙂

        fata veselă a spus:
        Aprilie 7, 2015 la 1:31 pm

        Curaj pentru lucruri mici am, le fac, mult mai greu e cu lucrurile mari…deocamdata ma antrenez cu cele mici!🙂

          drstoica a răspuns:
          Aprilie 7, 2015 la 3:20 pm

          E o rețetă care nu dă greș.🙂 Dacă faci zilnic lucruri noi, așa mici cum par ele, rezultatele din cazul lor te duc la un „next level”. Exersează cu încredere, fiindcă și eu credeam la fel ca tine.🙂

    adrian0602 a spus:
    Aprilie 7, 2015 la 9:51 pm

    Reblogged this on adriandc.

    dana alexandru a spus:
    Aprilie 8, 2015 la 12:03 am

    „Daca vrei sa faci un lucru,vei gasi o cale.”Cat de mult imi place fraza asta..si mi o tot repet de cate ori vreau sa fac/sa schimb ceva in viata mea.Stiu..inteleg…cu facutul e mai greu,avansez in viteza melcului.Sunt totusi multumita ca am inteles,am constientizat ca schimbarea,binele depind de mine,incep cu mine.In plus,Academia de bine ma sustine ori de cate ori chiar am nevoie!Multumesc!🙂

      drstoica a răspuns:
      Aprilie 8, 2015 la 12:29 am

      Și eu mulțumesc, Dana!🙂 Astfel de cuvinte, spuse în mod constant, creează acea valoare interioară care înseamnă încredere, putere, înțelepciune… Ele cresc, se întăresc, chiar dacă noi ne dăm seama abia după o perioadă de timp. Nu sunt măsurabile cu cine știe ce aparate, dar se răsfrâng foarte clar asupra stării noastre de bine, asupra visurilor noastre și împlinirii lor.
      Conștientizarea este primul pas uriaș către mai bine. Cei mai mulți dintre oameni refuză să-l facă, din cauza unor frici nejustificate. Dar tocmai de-aceea suntem pe-aici: ca să le arătăm tuturor că se poate.🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

