Ești pregătit? :)

Publicat pe Actualizat pe

Hai să vedem: la ce anume te gândești? Orice, să-ți placă. Fii bun, fii creativ, fii deschis la nou! Gândește-te și fă astăzi, nu-ți spune: „las’ că încep de mâine”!

astazi

9 gânduri despre „Ești pregătit? :)

    slowaholic a spus:
    Martie 30, 2015 la 6:33 pm

    E de bine dacă mă gândesc la … Clătite și tartă cu brânză și leurdă?😀 n-am nicio intenție să las pe mâine.🙂

      drstoica a răspuns:
      Martie 30, 2015 la 8:07 pm

      Acu’ mă gândesc și eu la clătite și tartă cu brânză și leurdă, na! Ce mă fac? :))

        slowaholic a spus:
        Martie 30, 2015 la 8:17 pm

        Iti faci! :)))

          drstoica a răspuns:
          Martie 30, 2015 la 8:51 pm

          Eu fac altele; pe-astea tre’ să le iau de-a gata. :))

            slowaholic a spus:
            Martie 30, 2015 la 8:57 pm

            Uite, trimit câte o porție din fiecare. Preferi clătite cu dulceață de căpșune sau Nutella?🙂

              drstoica a răspuns:
              Martie 30, 2015 la 9:04 pm

              Direct cu căpșuni, nu le mai face dulceață.🙂

    dana alexandru a spus:
    Martie 30, 2015 la 8:24 pm

    Ha,toata lumea cu gandul la clatite🙂 si eu ma gandeam sa execut niste banatene la cuptor in seara asta.Un alt lucru pe care n as mai vrea sa l las pe maine e achizitionarea unui bilet spre patria natala.Oare viitorul imi va multumi?🙂

      drstoica a răspuns:
      Martie 30, 2015 la 8:52 pm

      Nu vei ști cât de tare îți va mulțumi decât după ce faci ce-i de făcut.🙂
      Toată lumea se dedă la faze dulci, văd.🙂

    adrian0602 a spus:
    Martie 30, 2015 la 10:40 pm

    Reblogged this on adriandc.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

